Opravy tiskáren FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená pracoviště
Základní informace
Název zadávacího postupu
Opravy tiskáren FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená pracoviště
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/17/V00003043
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P17V00003043
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 08. 2017 11:13
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
25. 08. 2017 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Radim
Příjmení
Křen
Radim.Kren@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 596651399
Předmět
Popis předmětu
Opravy a údržba tiskáren a mutlifunkčních zařízení pro finanční úřady v Moravskoslezském a Olomouckém kraji a jejich územní pracoviště Předmětem této zakázky je zajištění pozáručních oprav tiskáren pro Finanční úřad pro Olomoucký kraj a Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj a jejich podřízená územní pracoviště. Adresy jednotlivých úřadů jsou v přiloženém souboru "Adresy.doc". V přiloženém souboru "Tiskarny.xlsx" je uveden aktuální seznam tiskáren včetně počtu kusů, které jsou ve správě GFŘ - Odboru informačních technologií v Ostravě. V průběhu plnění zakázky může dojít k dílčím změnám (druh a počet tiskáren). Požadujeme možnost hlášení závad prioritně e-mailem a telefonicky v pracovních dnech nejméně v době od 8:00 do 16:00 hod. Místo konkrétní opravy bude vždy dohodnuto s dodavatelem po posouzení závady pro konkrétní případy a dle jejich závažnosti. Dobu nástupu na provedení opravy požadujeme do 24 hodin od nahlášení závady. Záruční dobu na provedenou práci požadujeme v minimální délce 12 měsíců. V nabídkové ceně již musí být zahrnuto i dopravné. Povinnou součástí nabídky je vyplnění přiložené tabulky "komponenty_a_opravy.xlsx", jejíž výsledná "soutěžní cena zakázky celkem včetně dopravy" bude zároveň cenou soutěžní (celková nabídková cena). Dodavatel bude provádět servisní činnost sám prostřednictvím svých odborně způsobilých zaměstnanců a odpovídá za případně způsobené škody. Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu neurčitou s termínem plnění ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění v registru smluv zajistí zadavatel. Objednávání oprav závisí rovněž na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu. Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy v registru smluv, případně i na webových stránkách a na profilu zadavatele. Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH. Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Platební podmínky: Zadavatelem nebude poskytnuta záloha. Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností po prokazatelném doručení zadavateli. Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých opravách a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění. V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.
Kód z číselníku NIPEZ
50323000-5
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Kód z číselníku CPV
50323000-5
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Textové pole pro popis místa plnění
Generální finanční ředitelství, odbor IT v Ostravě, Finanční úřady pro Moravskoalezský a Olomoucký kraj a podřízená územní pracoviště
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Údržba a opravy tiskáren a multifunkčních zařízení | 50323000-5 | Opravy a údržba periferních zařízení počítačů |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 10. 2017 17:11 | Uveřejnění účastníků | |||
04. 10. 2017 17:10 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 08. 2017 11:13 | Uveřejnění zadávacích podmínek |