Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Produktová podpora SW ALVAO a úpravy SW dle zadavatele – II.

Systémové číslo NEN

N006/23/V00008034

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2023-012556

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00008034

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

7 367 292,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

31. 03. 2023 09:40

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 05. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Karolína

Příjmení

Lacková

Titul za jménem

DiS.

E-mail

Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 296854443

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je možnost stahovat a používat nové verze softwarových produktů ALVAO Service Desk 11 pro 16 000 uživatelů, ALVAO Service Desk External 11 pro 16 řešitelů a Module ALVAO Outlook Add-in 11 pro 16 000 uživatelů (dále jen „SW ALVAO“) a možnost nahlášení výskytu chyb, poruch či selhání (dále jen „závada“) SW ALVAO prostřednictvím service desk dodavatele (dále jen „produktová podpora“) a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele (dále jen „služby na objednávku“). Služby produktové podpory SW ALVAO spočívají zejména v zajištění: a) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO včetně změněné nebo nové dokumentace, b) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle aktuálního vývoje nových verzí prostředí operačního systému a aplikací a technologií společnosti Microsoft, c) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle změn v legislativě České republiky (aplikace změn do verzí zajistí dodavatel nových verzí), d) přístupu do service desk dodavatele z důvodů nahlášení závad, klasifikace kategorie závad, možnosti změny kategorie závad, evidence závad, sledování navržených postupů řešení závad a sledování průběhu řešení závad. Poskytnutí služeb na objednávku spočívá např. v: a) analýze požadovaných prací a služeb, b) změnách realizovaných na základě analýzy provedené dle předchozího bodu (např. zpracování dopadů změny vazeb organizační struktury), c) změně číselníků, programových změn aplikačního vybavení, d) změně vazeb organizační struktury, e) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z uživatelského prostředí části SW ALVAO, (služby produktové podpory a služby na objednávku dále společně jen jako „služby“). Služby na objednávku budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním (1) člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka. Způsob poskytování výše uvedených služeb, tj. produktové podpory a služeb na objednávku je blíže specifikován ve Smlouvě o poskytování služeb, která tvoří Přílohu č. 1 ZD.

Kód z číselníku NIPEZ

72222300-0

Název z číselníku NIPEZ

Služby informačních technologií

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72222300-0

Název z číselníku CPV

Služby informačních technologií

Název předmětu

Služby informačních technologií

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 03. 2024 13:41Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 06. 2023 07:02Uveřejnění účastníků
Detail29. 06. 2023 07:02Uveřejnění výsledku
Detail31. 03. 2023 09:40Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


23. 06. 2023 11:1726. 06. 2023 02:03F2023-027069Oznámení o výsledku zadávacího řízení
28. 03. 2023 12:4731. 03. 2023 02:02F2023-012556Oznámení o zahájení zadávacího řízení