Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028
Základní informace
Název zadávacího postupu
Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/24/V00030472
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-063732
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00030472
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 12. 2024 14:09
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
17. 01. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Karolína
Příjmení
Lacková
Titul za jménem
DiS.
Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 296854443
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky (dále jen "VZ") je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování Informačního systému pro správu odvodů za porušení rozpočtové kázně (dále také „Informační systém“), které zahrnují následující činnosti: a) Technická podpora při pravidelné údržbě a aktualizaci prostředí, ve kterém je Informační systém provozován (aktualizace provozního prostředí serverů a stanic zadavatele). Aktualizace ve vztahu k novým verzím základního software (operační systém, databáze apod.). Úpravy systémového prostředí aplikačního a databázového serveru, případně přesun systému a databáze na jiné technické prostředky dle specifikace zadavatele, včetně zabezpečení bezproblémové instalace části Informačního systému. b) Podpora při tvorbě statistických sestav a výstupů. c) Řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání (dále jen „závada“) v požadovaných termínech dle příslušné kategorie závady dle čl. IV. Smlouvy o poskytování služeb, zejména: - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software stanicích zadavatele, které mají vliv na správnou funkci Informačního systému. - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software serveru zadavatele, které mají vliv na správnou funkci serverové části Informačního systému (závady hardware a software serverových prostředků, na kterých je provozována aplikační nebo databázová část Informačního systému). d) Provádění oprav dat v Informačním systému, které nemají charakter chyb Informačního systému (např. oprava chybných dat vložených zadavatelem, resp. zaměstnanci zadavatele do Informačního systému). e) Provádění úprav stávajících funkčností, které vyplývají z legislativních změn, souvisejících procesních změn nebo požadavků zadavatele, resp. zaměstnanců zadavatele, ale nepřinášející funkčnosti nové. f) Provádění úprav rozhraní k aplikacím třetích stran nebo jejich verzím. g) Zajištění aktualizace technické a uživatelské dokumentace k Informačnímu systému pro zadavatele v souvislosti s prováděnou technickou podporou. h) Zajištění služby Hot-line zahrnující připravenost dodavatele pro vzdálené konzultace se zadavatelem při řešení problémů vyskytnutých se při práci s Informačním systémem. i) Service Desk - systém detekce a řízení incidentů pro oznamování závad a hlášení požadavků na poskytnutí konkrétní služby technické podpory (dále také „Service desk“). Oznamování závad a hlášení požadavků bude probíhat přes Service desk zadavatele. Předmětem VZ je dále provádění drobných úprav Informačního systému dle požadavků zadavatele (dále jen „Služby na vyžádání“), a to v maximálním objemu plnění 150 MD (1 MD = 8 hodin práce jednoho pracovníka dodavatele). Předmětem Služeb na vyžádání budou zejména nutné úpravy aktuální verze Informačního systému v návaznosti na změny legislativy, metodiky nebo v návaznosti na interní předpisy zadavatele, přinášející funkčnosti nové. Maximální počet odebraných MD nepřesáhne 150 MD, přičemž zadavatel není povinen odebrat celý počet MD, ukáže-li se v průběhu plnění Smlouvy, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky.
Kód z číselníku NIPEZ
72222300-0
Název z číselníku NIPEZ
Služby informačních technologií
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72222300-0
Název z číselníku CPV
Služby informačních technologií
Textové pole pro popis místa plnění
Stanovení místa plnění nevylučuje, aby dodavatel jednotlivé činnosti a úkony dle Zadávací dokumentace prováděl na libovolném místě, pokud povaha těchto činností a úkonů nevyžaduje, aby byly prováděny v místě plnění.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 12. 2024 15:02 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
18. 12. 2024 14:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
17. 12. 2024 11:53 | 18. 12. 2024 14:03 | F2024-063732 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |