Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028

Základní informace


Název zadávacího postupu

Technická podpora a rozvoj IS ESO - Evidence správy odvodů 2025-2028

Systémové číslo NEN

N006/24/V00030472

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-063732

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00030472

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 12. 2024 14:09

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

17. 01. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Karolína

Příjmení

Lacková

Titul za jménem

DiS.

E-mail

Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 296854443

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky (dále jen "VZ") je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování Informačního systému pro správu odvodů za porušení rozpočtové kázně (dále také „Informační systém“), které zahrnují následující činnosti: a) Technická podpora při pravidelné údržbě a aktualizaci prostředí, ve kterém je Informační systém provozován (aktualizace provozního prostředí serverů a stanic zadavatele). Aktualizace ve vztahu k novým verzím základního software (operační systém, databáze apod.). Úpravy systémového prostředí aplikačního a databázového serveru, případně přesun systému a databáze na jiné technické prostředky dle specifikace zadavatele, včetně zabezpečení bezproblémové instalace části Informačního systému. b) Podpora při tvorbě statistických sestav a výstupů. c) Řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání (dále jen „závada“) v požadovaných termínech dle příslušné kategorie závady dle čl. IV. Smlouvy o poskytování služeb, zejména: - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software stanicích zadavatele, které mají vliv na správnou funkci Informačního systému. - Řešení problémů při závadách a modifikacích na hardware a software serveru zadavatele, které mají vliv na správnou funkci serverové části Informačního systému (závady hardware a software serverových prostředků, na kterých je provozována aplikační nebo databázová část Informačního systému). d) Provádění oprav dat v Informačním systému, které nemají charakter chyb Informačního systému (např. oprava chybných dat vložených zadavatelem, resp. zaměstnanci zadavatele do Informačního systému). e) Provádění úprav stávajících funkčností, které vyplývají z legislativních změn, souvisejících procesních změn nebo požadavků zadavatele, resp. zaměstnanců zadavatele, ale nepřinášející funkčnosti nové. f) Provádění úprav rozhraní k aplikacím třetích stran nebo jejich verzím. g) Zajištění aktualizace technické a uživatelské dokumentace k Informačnímu systému pro zadavatele v souvislosti s prováděnou technickou podporou. h) Zajištění služby Hot-line zahrnující připravenost dodavatele pro vzdálené konzultace se zadavatelem při řešení problémů vyskytnutých se při práci s Informačním systémem. i) Service Desk - systém detekce a řízení incidentů pro oznamování závad a hlášení požadavků na poskytnutí konkrétní služby technické podpory (dále také „Service desk“). Oznamování závad a hlášení požadavků bude probíhat přes Service desk zadavatele. Předmětem VZ je dále provádění drobných úprav Informačního systému dle požadavků zadavatele (dále jen „Služby na vyžádání“), a to v maximálním objemu plnění 150 MD (1 MD = 8 hodin práce jednoho pracovníka dodavatele). Předmětem Služeb na vyžádání budou zejména nutné úpravy aktuální verze Informačního systému v návaznosti na změny legislativy, metodiky nebo v návaznosti na interní předpisy zadavatele, přinášející funkčnosti nové. Maximální počet odebraných MD nepřesáhne 150 MD, přičemž zadavatel není povinen odebrat celý počet MD, ukáže-li se v průběhu plnění Smlouvy, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky.

Kód z číselníku NIPEZ

72222300-0

Název z číselníku NIPEZ

Služby informačních technologií

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72222300-0

Název z číselníku CPV

Služby informačních technologií

Textové pole pro popis místa plnění

Stanovení místa plnění nevylučuje, aby dodavatel jednotlivé činnosti a úkony dle Zadávací dokumentace prováděl na libovolném místě, pokud povaha těchto činností a úkonů nevyžaduje, aby byly prováděny v místě plnění.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail18. 12. 2024 15:02Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail18. 12. 2024 14:09Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


17. 12. 2024 11:5318. 12. 2024 14:03F2024-063732Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka