Servis a opravy tiskových zařízení
Základní informace
Název zadávacího postupu
Servis a opravy tiskových zařízení
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/24/V00008098
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00008098
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
28. 03. 2024 13:25
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
10. 04. 2024 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Radim
Příjmení
Křen
Radim.Kren@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 596651399
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této VZMR jsou pozáruční opravy a údržba tiskových zařízení včetně multifunkčních tiskových zařízení Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj a Finančního úřadu pro Olomoucký kraj a jejich územní pracoviště. Adresní seznam těchto pracovišť je uveden v přiloženém souboru „Adresy.doc“. V přiloženém souboru „Seznam tiskových zařízení ke dni 8.3.2024.xlsx“ je uveden aktuální seznam provozovaných tiskových zařízení včetně jejich počtu v kusech. V průběhu plnění zakázky může dojít k dílčím změnám co do druhu a počtu tiskových zařízení. Požadujeme možnost hlášení závad prioritně e-mailem a telefonicky v pracovních dnech nejméně v době od 8:00 do 16:00 hod. Místo konkrétní opravy bude vždy dohodnuto s dodavatelem po posouzení závady pro konkrétní případy a dle jejich závažnosti. Dobu nástupu na provedení opravy požadujeme do 24 hodin od nahlášení závady. Každé opravě bude vždy předcházet vyhodnocení aktuální dostupnosti náhradních dílů, možnosti opravy a finanční náročnost. Menší zařízení k opravě se budou vyzvedávat převážně na adrese FÚ pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, Ostrava. U větších multifunkčních zařízení je potřeba opravu provést na místě, kde je toto zařízení nainstalováno. Záruční dobu na provedenou práci požadujeme v minimální délce 6 měsíců. V nabídkové ceně již musí být zahrnuto i dopravné. Povinnou součástí nabídky je vyplnění přiložené tabulky „Komponenty a opravy.xlsx“ uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy, jejíž výsledná „Soutěžní cena zakázky celkem včetně dopravy“ bude zároveň cenou soutěžní (celková nabídnutá cena). Dodavatel bude provádět servisní činnost sám prostřednictvím svých odborně způsobilých zaměstnanců a odpovídá za případně způsobené škody. Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu neurčitou s termínem plnění ode dne nabytí její účinnosti. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v Registru smluv. Uveřejnění v Registru smluv zajistí zadavatel. Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy v registru smluv, případně i na webových stránkách a na Profilu zadavatele. Objednávání oprav rovněž závisí na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu. Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a včetně DPH. Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve Wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy (dle souboru „Příloha č. 2 Návrh smlouvy.docx“) a také z těchto dvou dokumentů (Návrh smlouvy.docx a Komponenty a opravy.xlsx) vytvořené PDF, které bude elektronicky podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem, jakožto finální elektronická smlouva. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Platební podmínky: Zadavatelem nebude poskytnuta záloha. Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností po prokazatelném doručení zadavateli. Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých opravách a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění. V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
50323000-5
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
50323000-5
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Název předmětu
Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Textové pole pro popis místa plnění
FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jejich podřízená ÚzP
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Soutěžní cena zakázky celkem včetně dopravy | 50323000-5 | Opravy a údržba periferních zařízení počítačů |
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 04. 2024 11:21 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
28. 03. 2024 13:25 | Uveřejnění zadávacích podmínek |