Servis a opravy tiskových zařízení

Základní informace


Název zadávacího postupu

Servis a opravy tiskových zařízení

Systémové číslo NEN

N006/24/V00008098

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00008098

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

28. 03. 2024 13:25

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

10. 04. 2024 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Radim

Příjmení

Křen

E-mail

Radim.Kren@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 596651399

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této VZMR jsou pozáruční opravy a údržba tiskových zařízení včetně multifunkčních tiskových zařízení Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj a Finančního úřadu pro Olomoucký kraj a jejich územní pracoviště. Adresní seznam těchto pracovišť je uveden v přiloženém souboru „Adresy.doc“. V přiloženém souboru „Seznam tiskových zařízení ke dni 8.3.2024.xlsx“ je uveden aktuální seznam provozovaných tiskových zařízení včetně jejich počtu v kusech. V průběhu plnění zakázky může dojít k dílčím změnám co do druhu a počtu tiskových zařízení. Požadujeme možnost hlášení závad prioritně e-mailem a telefonicky v pracovních dnech nejméně v době od 8:00 do 16:00 hod. Místo konkrétní opravy bude vždy dohodnuto s dodavatelem po posouzení závady pro konkrétní případy a dle jejich závažnosti. Dobu nástupu na provedení opravy požadujeme do 24 hodin od nahlášení závady. Každé opravě bude vždy předcházet vyhodnocení aktuální dostupnosti náhradních dílů, možnosti opravy a finanční náročnost. Menší zařízení k opravě se budou vyzvedávat převážně na adrese FÚ pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, Ostrava. U větších multifunkčních zařízení je potřeba opravu provést na místě, kde je toto zařízení nainstalováno. Záruční dobu na provedenou práci požadujeme v minimální délce 6 měsíců. V nabídkové ceně již musí být zahrnuto i dopravné. Povinnou součástí nabídky je vyplnění přiložené tabulky „Komponenty a opravy.xlsx“ uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy, jejíž výsledná „Soutěžní cena zakázky celkem včetně dopravy“ bude zároveň cenou soutěžní (celková nabídnutá cena). Dodavatel bude provádět servisní činnost sám prostřednictvím svých odborně způsobilých zaměstnanců a odpovídá za případně způsobené škody. Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu neurčitou s termínem plnění ode dne nabytí její účinnosti. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v Registru smluv. Uveřejnění v Registru smluv zajistí zadavatel. Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy v registru smluv, případně i na webových stránkách a na Profilu zadavatele. Objednávání oprav rovněž závisí na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu. Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a včetně DPH. Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve Wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy (dle souboru „Příloha č. 2 Návrh smlouvy.docx“) a také z těchto dvou dokumentů (Návrh smlouvy.docx a Komponenty a opravy.xlsx) vytvořené PDF, které bude elektronicky podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem, jakožto finální elektronická smlouva. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Platební podmínky: Zadavatelem nebude poskytnuta záloha. Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností po prokazatelném doručení zadavateli. Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých opravách a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění. V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

50323000-5

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba periferních zařízení počítačů

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

50323000-5

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba periferních zařízení počítačů

Název předmětu

Opravy a údržba periferních zařízení počítačů

Textové pole pro popis místa plnění

FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jejich podřízená ÚzP

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailSoutěžní cena zakázky celkem včetně dopravy50323000-5Opravy a údržba periferních zařízení počítačů

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj
CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail30. 04. 2024 11:21Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail28. 03. 2024 13:25Uveřejnění zadávacích podmínek