Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/23/V00009817
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00009817
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 04. 2023 10:57
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
05. 05. 2023 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Radim
Příjmení
Křen
Radim.Kren@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 596651399
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této VZMR je dodávka spotřebního materiálu pro tisk dle podrobného rozpisu uvedeného v Příloze č. 1 - Specifikace poptávaného zboží, pro útvary IT v rámci Finanční správy České republiky blíže specifikované v Příloze č. 2 - Seznam odběrných míst. Požadujeme vždy nové zboží (tonery, inkousty, válce atd.). Přípustné jsou i nové neoriginální alternativní produkty. Nabídka musí obsahovat kompletní dodávku veškerých poptávaných produktů. Zboží musí být dodáno do jednotlivých lokalit dle Přílohy č. 2 této Výzvy. Dodávka je považovaná za doručenou až po prokázaném a odsouhlaseném dodání do všech lokalit v celém požadovaném rozsahu dle Přílohy č. 1 této Výzvy. Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka v přiloženém souboru Příloha č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Požadujeme vyplnit žlutě zvýrazněná pole. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve Wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy (dle souboru „Příloha č. 3 Návrh smlouvy.docx“) a také z tohoto dokumentu vytvořené PDF, které bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Analogicky stejný postup platí i pro Přílohu č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu. Dodavatel akceptuje případné zveřejnění smlouvy na profilu zadavatele či v jiném povinném veřejném rejstříku smluv.
Kód z číselníku NIPEZ
30125110-5
Název z číselníku NIPEZ
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
30125110-5
Název z číselníku CPV
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Název předmětu
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 05. 2023 15:02 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
28. 04. 2023 10:24 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
28. 04. 2023 09:46 | Došlo k uveřejnění dokumentu Návrh smlouvy. | |||
18. 04. 2023 10:57 | Uveřejnění zadávacích podmínek |