Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR

Systémové číslo NEN

N006/23/V00009817

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00009817

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 04. 2023 10:57

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 05. 2023 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Radim

Příjmení

Křen

E-mail

Radim.Kren@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 596651399

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této VZMR je dodávka spotřebního materiálu pro tisk dle podrobného rozpisu uvedeného v Příloze č. 1 - Specifikace poptávaného zboží, pro útvary IT v rámci Finanční správy České republiky blíže specifikované v Příloze č. 2 - Seznam odběrných míst. Požadujeme vždy nové zboží (tonery, inkousty, válce atd.). Přípustné jsou i nové neoriginální alternativní produkty. Nabídka musí obsahovat kompletní dodávku veškerých poptávaných produktů. Zboží musí být dodáno do jednotlivých lokalit dle Přílohy č. 2 této Výzvy. Dodávka je považovaná za doručenou až po prokázaném a odsouhlaseném dodání do všech lokalit v celém požadovaném rozsahu dle Přílohy č. 1 této Výzvy. Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka v přiloženém souboru Příloha č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Požadujeme vyplnit žlutě zvýrazněná pole. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve Wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy (dle souboru „Příloha č. 3 Návrh smlouvy.docx“) a také z tohoto dokumentu vytvořené PDF, které bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Analogicky stejný postup platí i pro Přílohu č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu. Dodavatel akceptuje případné zveřejnění smlouvy na profilu zadavatele či v jiném povinném veřejném rejstříku smluv.

Kód z číselníku NIPEZ

30125110-5

Název z číselníku NIPEZ

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30125110-5

Název z číselníku CPV

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Název předmětu

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 05. 2023 15:02Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail28. 04. 2023 10:24Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 04. 2023 09:46Došlo k uveřejnění dokumentu Návrh smlouvy.
Detail18. 04. 2023 10:57Uveřejnění zadávacích podmínek