Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
29. 09. 2021 10:39
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
„Předmětem výše uvedené VZMR, Část 1 – Finanční úřad pro Středočeský kraj a jím řízená územní pracoviště, je zajištění služeb spočívajících v bezpečném nakládání, odvozu a likvidaci (skartaci) netříděného papírového materiálu, datových nosičů (CD a DVD) a razítek (štočků), dále jen „dokumentů“, a to v souladu s návrhem Smlouvy o poskytování služeb o zajištění skartace netříděného papírového materiálu, datových nosičů a razítek, dále jen Smlouva“. Dle Článku I. odst. 1. a 2. Smlouvy k Části 1 - Finanční úřad pro Středočeský kraj a jím řízená územní pracoviště je předmětem smlouvy mj. i zapůjčení uzamykatelných plastových kontejnerů pro sběr dokumentů ke skartaci a jejich výměna v případě opotřebení či poškození, popř. změna v jejich počtu. Dle Článku II. odst. 1. Smlouvy se objednatel zavazuje uhradit poskytovateli cenu za poskytování služby za každý 1 kg dokumentů převzatých ke skartaci a dle odst. 2 uvedeného článku je tato cena cenou konečnou a nepřekročitelnou a zahrnuje veškeré náklady na poskytovatele spojené s řádným poskytováním služby, zejména náklady na řádné personální zajištění poskytované služby, popř. náklady na zapůjčení kontejnerů, náklady na dopravu související s poskytováním služby a všechny další náklady nutné pro řádné poskytování služby v souladu se smlouvou. Dle Článku II. odst. 7. Smlouvy úhrada ceny za poskytování služeb bude provedena po řádném provedené každé jednotlivé služby na základě faktury, v případě neplátce DPH i jiného účetního dokladu a podkladem pro fakturu a zároveň její přílohou bude předávací protokol potvrzený odpovědnými osobami ve věcech provozních objednatele a poskytovatele, obsahující váhu dokumentů převzatých ke skartaci či vážní lístek. Dle Článku II. odst. 10. Smlouvy se poskytovatel zavazuje vystavit objednateli fakturu vždy do 10. pracovního dne od provedení služby. Dle Článku II. odst. 11. Smlouvy splatnost řádně vystavené faktury činí 21 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli. S ohledem na výše uvedené Krycí list k VZMR „Skartace netříděného papírového materiálu, datových nosičů a razítek“, Část 1 – Finanční úřad pro Středočeský kraj a jím řízené územní pracoviště obsahuje pouze cenu za 1 kg dokumentů převzatých ke skartaci v členění bez DPH, hodnota DPH a včetně DPH. |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
Vysvětlení, změna a doplnění zadávacích podmínek.pdf | Vysvětlení zadávací dokumentace | 29. 09. 2021 10:39 | Dokument není zavirovaný |