Dodávky kancelářských potřeb III

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávky kancelářských potřeb III

Systémové číslo NEN

N006/24/V00032390

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00032390

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

3 400 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 10. 2024 13:22

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 11. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Lenka

Příjmení

Jančárová

E-mail

lenka.kedlesova.jancarova@ikem.cz

Telefon 1

+420 261365433

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky, jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních potřeb středisek, včetně dopravy na místo určení, a to po dobu 24 měsíců nebo do vyčerpání finančního limitu. Předmět plnění veřejné zakázky musí splňovat následující požadavky zadavatele na požadované kancelářské potřeby: - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 4 těchto ZP (Seznam a podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky/ceník). Zadavatel u nabízených výrobků (pokud není u položky uvedeno jinak), připouští oproti specifikaci toleranci rozměrů +/- 5 %. Dodávky předmětu plnění budou zajišťovány v nepřetržitém režimu po celou dobu plnění veřejné zakázky v závislosti na aktuálních potřebách zadavatele a jeho jednotlivých pracovišť. Zadavatel nepřipouští podmínku sjednání minimálního odběru a všech položek specifikovaného sortimentu, který je uvedený v příloze č. 4 ZP. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, jakož i podmínky jeho dodávek, jsou obsaženy v ZP, resp. jejich přílohách, a to zejména v Příloze č. 4 těchto ZP - Seznam a specifikace položek/ceník a v Příloze č. 3 těchto ZP – Závazný vzor kupní smlouvy na plnění veřejné zakázky. Předmět zakázky musí být realizován v souladu s platnými právními předpisy, jakož i v souladu se všemi souvisejícími technickými normami. Účastník nabídne další zboží (nad rámec požadovaného zboží specifikovaného v příloze č. 4 ZP v prvním listu) formou tzv. Doplnění položek nabízeného zboží v Katalogu dalšího nabízeného sortimentu, který je uveden v druhém listu přílohy č.4 ZP souboru (položky uvedené v tomto listu nebudou předmětem hodnocení); Tyto vyplněné položky mají cenu též neměnnou po celou dobu trvání zakázky. (tato příloha bude příloha volná ke kupní smlouvě) Tento katalog nesmí obsahovat: nápoje, odpadkové pytle, kalendáře, kancelářský papír do tiskáren, tonery, cartrige, etikety, razítka a lampičky.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail17. 10. 2024 13:24Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail17. 10. 2024 13:21Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 10. 2024 13:22Uveřejnění zadávacích podmínek