Dodávky kancelářských potřeb III
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodávky kancelářských potřeb III
Systémové číslo NEN
N006/24/V00032390
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00032390
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
3 400 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 10. 2024 13:22
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
05. 11. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Lenka
Příjmení
Jančárová
lenka.kedlesova.jancarova@ikem.cz
Telefon 1
+420 261365433
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky, jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních potřeb středisek, včetně dopravy na místo určení, a to po dobu 24 měsíců nebo do vyčerpání finančního limitu. Předmět plnění veřejné zakázky musí splňovat následující požadavky zadavatele na požadované kancelářské potřeby: - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 4 těchto ZP (Seznam a podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky/ceník). Zadavatel u nabízených výrobků (pokud není u položky uvedeno jinak), připouští oproti specifikaci toleranci rozměrů +/- 5 %. Dodávky předmětu plnění budou zajišťovány v nepřetržitém režimu po celou dobu plnění veřejné zakázky v závislosti na aktuálních potřebách zadavatele a jeho jednotlivých pracovišť. Zadavatel nepřipouští podmínku sjednání minimálního odběru a všech položek specifikovaného sortimentu, který je uvedený v příloze č. 4 ZP. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, jakož i podmínky jeho dodávek, jsou obsaženy v ZP, resp. jejich přílohách, a to zejména v Příloze č. 4 těchto ZP - Seznam a specifikace položek/ceník a v Příloze č. 3 těchto ZP – Závazný vzor kupní smlouvy na plnění veřejné zakázky. Předmět zakázky musí být realizován v souladu s platnými právními předpisy, jakož i v souladu se všemi souvisejícími technickými normami. Účastník nabídne další zboží (nad rámec požadovaného zboží specifikovaného v příloze č. 4 ZP v prvním listu) formou tzv. Doplnění položek nabízeného zboží v Katalogu dalšího nabízeného sortimentu, který je uveden v druhém listu přílohy č.4 ZP souboru (položky uvedené v tomto listu nebudou předmětem hodnocení); Tyto vyplněné položky mají cenu též neměnnou po celou dobu trvání zakázky. (tato příloha bude příloha volná ke kupní smlouvě) Tento katalog nesmí obsahovat: nápoje, odpadkové pytle, kalendáře, kancelářský papír do tiskáren, tonery, cartrige, etikety, razítka a lampičky.
Kód z číselníku NIPEZ
30192000-1
Název z číselníku NIPEZ
Kancelářské potřeby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
30192000-1
Název z číselníku CPV
Kancelářské potřeby
Název předmětu
Kancelářské potřeby
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
17. 10. 2024 13:24 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
17. 10. 2024 13:21 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
10. 10. 2024 13:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |