Uzavření rámcové dohody na projektové práce

Základní informace


Název zadávacího postupu

Uzavření rámcové dohody na projektové práce

Systémové číslo NEN

N006/18/V00019413

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ano

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00019413

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 950 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 09. 2018 09:26

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 10. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Kateřina

Příjmení

Kynčlová

E-mail

kkynclova@krnap.cz

Telefon 1

+420 499456338

Telefon 2

+420 737217170

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku, jejímž cílem je uzavření rámcové dohody na projektové práce pro Správu KRNAP celkem s 15 účastníky. Vzhledem k tomu, že se jedná o projektové práce na vodních tocích a turistických chodnících připustil zadavatel dělení zakázky na 2 části. Zadavatel bude zadávat jednotlivé zakázky zadávané na základě rámcové dohody, přičemž základním hodnotícím kritériem bude nejnižší nabídková cena. Podrobná technická specifikace zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.

Kód z číselníku NIPEZ

71000000-8

Název z číselníku NIPEZ

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

Kód z číselníku CPV

71000000-8

Název z číselníku CPV

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 01. 2022 12:17Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail27. 07. 2021 13:31Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail05. 05. 2021 07:43Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 05. 2021 07:40Došlo k uveřejnění dokumentu plneni_I_ctvrtleti_2021.zip.
Detail22. 01. 2021 10:58Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění za rok 2020.
Detail08. 10. 2020 13:43Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění za III. čtvrtletí 2020.
Detail21. 07. 2020 08:14Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění smluv k 30.06.2020.
Detail20. 04. 2020 10:47Došlo k uveřejnění dokumentu Plnění jednotlivých smluv k 31.03.2020.
Detail30. 01. 2020 10:16Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění za rok 2019.
Detail15. 10. 2019 09:33Došlo k uveřejnění dokumentu Plnění smlouvy č. SMLDEU-24-248/2019 - III. čtvrtletí 2019.