Dodávka kancelářských potřeb pro město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávka kancelářských potřeb pro město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Systémové číslo NEN

N006/18/V00027139

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2019-005659

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00027139

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

28. 11. 2018 10:43

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

02. 01. 2019 11:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Dana

Příjmení

Cerhová

Funkce/pracovní pozice

referent ODVZ

E-mail

dana.cerhova@brandysko.cz

Telefon 1

+420 326909130

Předmět


Popis předmětu

Tato zakázka je vypisována na dodávku kancelářských potřeb pro Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav a to celkem pro 6 pracovišť tohoto městského úřadu. Nedílnou součástí nabídky uchazečů bude oceněná specifikace plnění (tzv. „Položkový rozpočet“), jednotkové ceny uvedené v oceněném Položkovém rozpočtu budou také považovány jako pevné jednotkové ceny pro celou dobu realizace zakázky – tzn. po dobu 4 let. Předpokládaná hodnota zakázky činí 800.000,- Kč bez DPH za jeden rok plnění. Celkem pak za dobu 4 let 3.200.000 Kč bez DPH. S vybraným uchazečem bude podepsána Rámcová kupní smlouva.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Jednotlivá pracoviště Městského úřadu Brandýs nad Labem-Stará Boleslav: - Masarykovo nám 1,2,34,264 Brandýs n. L.; Mariánské nám. 28, Brandýs n. L.-St. Boleslav; Zápská 1795, Brandýs n. L.;Zámek-Plantáž 402, Brandýs n.L.;I.Olbrachta 59, Brandýs n.L

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
Detailkancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
Detailrůzné kanclářské potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 03. 2023 13:49Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 03. 2023 13:43Uveřejnění účastníků
Detail16. 03. 2023 13:42Uveřejnění výsledku
Detail16. 03. 2023 13:38Uveřejnění účastníků
Detail16. 03. 2023 13:38Uveřejnění výsledku
Detail16. 03. 2023 13:36Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 01. 2023 08:51Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 08. 2022 14:58Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail11. 01. 2022 15:15Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail28. 01. 2021 14:28Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění

Evidence uveřejnění ve VVZ


15. 02. 2019 00:0018. 02. 2019 02:01F2019-005659Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu