Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře
Základní informace
Název zadávacího postupu
Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře
Zadavatel
Město JaroměřSystémové číslo NEN
N006/18/V00018267
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2018-030767
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00018267
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
7 253 346,28
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 09. 2018 13:48
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
16. 10. 2018 15:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Karel
Příjmení
Rejent
rejent@ictplus.cz
Telefon 1
+420 608525693
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je dodání nových informačních systémů a dodání nového hardware a software k modernizaci technologického centra zadavatele a převedení vlastnického práva k předmětu veřejné zakázky na zadavatele. Budou dodány tyto nové informační systémy: 1. Formulářové aplikace (FA) - systém inteligentních formulářových aplikací umožňujících elektronizaci procesů uvnitř i vně (Portál občana) úřadu; 2. Helpdesk a Software Asset Management (HSAM) - zahrnuje: 2a) Helpdesk - systém pro správu, evidenci a kontrolu uživatelských požadavků pro oblast IT, 2b) Software Asset Management - systém pro správu a evidenci instalovaného SW a evidenci a správu licencí, 2c) Monitoring PC uživatelů - systém pro kontrolu a monitoring činnosti na PC, 2d) podpůrný SW pro IS HSAM - Kancelářský balík (klient pro práci se systémy Helpdesk a Software Asset Management), Globální komunikační nástroj (SW server pro centrální zpracovávání vzájemné komunikace mezi uživateli a IT oddělením v rámci systému Helpdesk). 3. Docházkový a přístupový systém (DaPS) – zahrnuje: 3a) systém evidující veškerý pohyb osob ve sledovaných objektech provázaný se zadavatelem v současné době používaným SW pro mzdy a personalistiku, 3b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (docházkové terminály, UPS, lokální komunikační server). 4. Elektronická úřední deska (EUD) - zahrnuje: 4a) systém zajišťující dostupnost dokumentů uveřejňovaných na úřední desce 24 hodin denně propojený se stávající elektronickou spisovou službou; 4b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (fyzická elektronická úřední deska – panel). Pro zajištění bezproblémového fungování nově pořizovaných informačních systémů bude pořízen následující HW a podpůrný SW k modernizaci technologického centra: 1. Server pro virtualizaci 2 ks; 2. Virtualizované diskové pole s tieringem 1 ks; 3. FC Switch vč. zónovacího SW 1 ks; 4. Zálohovací storage s deduplikací 1 ks; 5. Bezpečnostní firewall se zajištěnou dostupností bezpečnostních aktualizací min. 5 let 1 ks; 6. Záložní zdroj UPS 1 ks; 7. Podpůrný SW - serverový operační systém vč. 130x CAL licence, komunikační serverový SW pro chod IS Helpdesk vč. 130x CAL licence, replikační a zálohovací SW. Součásti předmětu veřejné zakázky a nabídkové ceny jsou dále zejména, nikoli však výlučně: • doprava předmětu veřejné zakázky do místa plnění, jeho vybalení a kontrola, • instalace HW v místě plnění a uvedení do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby HW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • instalace SW v místě plnění a implementace do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby SW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • dodání potřebného příslušenství HW, • migrace dat ze starého poštovního prostředí, • dodání technické dokumentace, zejména návodů k obsluze a údržbě, návodů k obsluze SW, katalogu náhradních dílů, v českém nebo anglickém jazyce, v rozsahu a provedení, které umožní bezproblémovou obsluhu HW a SW a uvedení do provozu, trvalý provoz a jeho údržbu, • zaškolení 2 zaměstnanců zadavatele v obsluze a údržbě dodaného HW a SW v rozsahu 24 hodin v místě plnění, • poskytnutí služeb technické podpory k programovému vybavení (SLA) v rozsahu přílohy č. 7 této zadávací dokumentace "Závazný text SLA smlouvy". Podrobněji je předmět veřejné zakázky specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace ("Technická specifikace - Informační systémy, HW a SW infrastruktura"), v příloze č. 6 zadávací dokumentace ("Závazný text Smlouvy o dodávce software a hardware a poskytnutí souvisejících služeb") a v příloze č. 7 zadávací dokumentace ("Závazný text smlouvy o technické podpoře programového vybavení (SLA)").
Kód z číselníku NIPEZ
48820000-2
Název z číselníku NIPEZ
Servery
Kód z číselníku CPV
48820000-2
Název z číselníku CPV
Servery
Textové pole pro popis místa plnění
Jaroměř, nám. Československé armády 16
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Kancelářský automatizační balík programů | 48920000-3 | Kancelářský automatizační balík programů |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
17. 09. 2018 15:08 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_4_Akceptace obchodních podmínek.docx. | |||
17. 09. 2018 15:06 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_3_Tabulka k ocenění - Informační systémy, HW a SW infrastruktura (SLA).docx. | |||
17. 09. 2018 15:05 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_2_Tabulka k ocenění - Informační systémy, HW a SW infrastruktura.docx. | |||
17. 09. 2018 15:04 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_1_Technická specifikace - Informační systémy, HW a SW infrastruktura.docx. | |||
11. 09. 2018 13:48 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
06. 09. 2018 13:39 | 10. 09. 2018 00:00 | F2018-030767 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |