Detail položky předmětu
Položka předmětu
Název položky
Zajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi
Popis položky
Servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).
Kód z NIPEZ
50312600-1
Název z NIPEZ
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
Musí plnit vybraný dodavatel
Ne
Kód z CPV
50312600-1
Název z CPV
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
Množství
1
Jednotka
soubor služeb definovaných smlouvou