Detail položky předmětu

Položka předmětu


Název položky

Zajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi

Popis položky

Servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).

Kód z NIPEZ

50312600-1

Název z NIPEZ

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Musí plnit vybraný dodavatel

Ne

Kód z CPV

50312600-1

Název z CPV

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Množství

1

Jednotka

soubor služeb definovaných smlouvou

Parametry položky


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Přílohy položky


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.