Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
20. 09. 2018 12:58
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
Dobrý den, všem účastníkům, záruční i reklamační lhůtu si lze smluvně upravit, v našem případě nastavit. Pokud zadavatel požaduje prodlouženou záruční lhůtu nebo reklamační lhůtu než je obvyklé, uvede ji v návrhu smlouvy. Zadavatel požaduje záruční lhůtu 60 měsíců a reklamační lhůtu 24 hodin. Toto je obchodní podmínka pro tuto danou VZMR, kterou může uchazeč svou nabídkou akceptovat nebo nabídku nepodá. Samozřejmě je předpoklad, že si dané dodavatel následně zohlední v nabídkové ceně. Zadavatel připouští formulaci „lhůta pro odstranění vady: „Next Business Day“. |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
Odpověď na Žádost č.1 o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace.docx | Vysvětlení zadávací dokumentace | 20. 09. 2018 12:58 | Dokument není zavirovaný |