Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Základní informace


Název zadávacího postupu

Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Systémové číslo NEN

N006/19/V00033560

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00033560

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 11. 2019 17:55

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

28. 11. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Vít

Příjmení

Tůma

E-mail

vit.tuma@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042768

Telefon 2

+420 724090308

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je: 1) Standardní podpora software EMC NetWorker na období od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020 pro kapacitní licenci v rozsahu 30 TB. 2) Servisní podpora na instalovaný software EMC NetWorker. a. Rozšířená servisní podpora ze strany poskytovatele v pracovních dnech od 8:00 do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení. Profylaxe a kontrola funkčnosti software EMC NetWorker (1x za dobu trvání smlouvy). b. Telefonická a e-mailová odborná pomoc při provozních potížích, včetně odborných konzultací na vyžádání v rozsahu 24 člověkodnů za rok.

Kód z číselníku NIPEZ

72261000-2

Název z číselníku NIPEZ

Podpora programového vybavení

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72261000-2

Název z číselníku CPV

Podpora programového vybavení

Textové pole pro popis místa plnění

sídlo Objednatele: Letenská 525/15, 118 10 Praha 1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStandardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat72261000-2Podpora programového vybaveníPředmětem veřejné zakázky 1) Standardní podpora software EMC NetWorker na období od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020 pro kapacitní licenci v rozsahu 30 TB. 2) Servisní podpora na instalovaný software EMC NetWorker. a. Rozšířená servisní podpora ze strany poskytovatele v pracovních dnech od 8:00 do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení. Profylaxe a kontrola funkčnosti software EMC NetWorker (1x za dobu trvání smlouvy). b. Telefonická a e-mailová odborná pomoc při provozních potížích, včetně odborných konzultací na vyžádání v rozsahu 24 člověkodnů za rok.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail13. 01. 2022 15:09Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail18. 01. 2021 11:17Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 12. 2019 12:11Uveřejnění účastníků
Detail20. 12. 2019 12:11Uveřejnění výsledku
Detail19. 11. 2019 17:55Uveřejnění zadávacích podmínek