Poskytování podpory redakčního systému Open Text Web Site Management 2022

Základní informace


Název zadávacího postupu

Poskytování podpory redakčního systému Open Text Web Site Management 2022

Systémové číslo NEN

N006/21/V00031834

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2021-047546

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00031834

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 12. 2021 10:03

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

24. 01. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Veronika

Příjmení

Ramaislová

E-mail

verejne.zakazky@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042502

Předmět


Popis předmětu

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit poskytování podpory redakčního systému – Open Text Web Site Management, který slouží ke zpracování a zveřejnění dat na internetových a intranetových stránkách Ministerstva financí (dále jen „Předmět plnění“). Předmět plnění zahrnuje tyto činnosti: a) Poskytování služby Back-end, v jejímž rámci se požaduje podpora: CMS (Content Management System), modulu pro tvorbu obsahu (Intranet a Internet), aplikace „Úložiště souborů a databáze štítků“ pro web. b) Poskytování služby Front-end, v jejímž rámci se požaduje podpora projektů: - Portál MF (www.mfcr.cz); - Portál Státní pokladny (www.statnipokladna.cz); - Dluhopis Republiky (www.sporicidluhopisycr.cz); - Zavedení eura (www.zavedenieura.cz); - Finanční mechanismy EHP/Norsko (www.eeagrants.cz); - Portál Finanční gramotnost aneb Proč se finančně vzdělávat? (https://financnigramotnost.mfcr.cz/); - Program švýcarsko-české spolupráce (http://www.swiss-contribution.cz/); - Moje daně (https://mojedane21.cz) - Intranet MF (http://intranet.urad.mfcr.cz/). c) Odstraňování závad Redakčního systému, a to na základě ohlášení závad ze strany Zadavatele, učiněných prostřednictvím systému HelpDesk; d) Úpravy Redakčního systému, činnosti týkající se programátorských úprav, poskytování konzultací, servisní a jiné podpory, řešení provozních incidentů při provozu projektů podle odst. 3.2 písm. b) ZD; e) Provoz systému HelpDesk, který bude sloužit k zadání požadavků Zadavatele na poskytnutí Předmětu plnění dle odst. 3.2 písm. a) až d) ZD; Předmětem plnění je dále závazek dodavatele zajistit Zadavateli řešení CookieBot, či jiné řešení zajišťující soulad webových stránek s platnými právními předpisy, vč. principu ukládání cookies souborů na základě principu OPT-IN, tj. vyjádření souhlasu (aktivního projevu vůle) s umístěním cookies souborů do zařízení uživatele a s jejich zpracováním (schválení všech/výběr některých/zamítnutí všech) před použitím internetových stránek. Předmětem plnění je dále závazek dodavatele zajistit Zadavateli oprávnění k používání všech vydaných a v rámci doby podpory i budoucích verzí programu Open Text Web Site Management zahrnujících následující licence: - 2 ks Open Text Web Site Management Server - 1 ks Open Text Web Site Delivery server - 1 ks Open Text cluster licence - 1 ks Open Text Web Reporting Tool - 1 ks Open Text Newsletter module - 1 ks Open Text Open API - 1 ks Open Text Web Service Connector - 55 ks Open Text Editor licence - 6 ks Open Text Administrator licence. Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, zejména v článku 1. Předmět smlouvy a Příloze č. 1 Návrhu smlouvy – Specifikace činností. Předmět plnění bude poskytován za Paušální cenu s výjimkou Úprav Redakčního systému a dalších činností dle čl. 1 odst. 1.2 písm. d) Návrhu smlouvy (dále jen „Úpravy“). Úpravy jsou zahrnuty do Paušální ceny v rozsahu 15 volných člověkohodin měsíčně (s možností převodů do dalších kalendářních měsíců). Úpravy nad tento rámec budou hrazeny na základě hodinové sazby, ovšem rozsah nepřekročí 58 člověkohodin nebo 100 000 Kč bez DPH za každý rok trvání smlouvy, přičemž rozhodné je naplnění té ze dvou podmínek, která nastane v předmětném roce trvání smlouvy dříve.

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailHelp desk a podpůrné služby72253000-3Help desk a podpůrné služby
DetailInformační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora72000000-5Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailSlužby související s programovým vybavením72260000-5Služby programového vybavení
DetailSystémová podpora72253200-5Systémová podpora
DetailVývoj programového vybavení na zakázku72230000-6Vývoj programového vybavení na zakázku
DetailVývoj programového vybavení pro editaci webových stránek72212224-5Vývoj programového vybavení pro editaci webových stránek
DetailVývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací72421000-7Vývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 04. 2024 17:23Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail22. 02. 2023 12:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail22. 02. 2023 12:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail04. 03. 2022 08:17Uveřejnění písemné zprávy
Detail22. 02. 2022 07:58Uveřejnění účastníků
Detail22. 02. 2022 07:58Uveřejnění výsledku
Detail20. 12. 2021 16:08Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 12. 2021 15:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 12. 2021 10:09Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail20. 12. 2021 10:03Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


17. 12. 2021 14:5720. 12. 2021 02:14F2021-047546Oznámení o zahájení zadávacího řízení