Poskytování podpory redakčního systému Open Text Web Site Management 2022
Základní informace
Název zadávacího postupu
Poskytování podpory redakčního systému Open Text Web Site Management 2022
Zadavatel
Ministerstvo financíSystémové číslo NEN
N006/21/V00031834
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2021-047546
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00031834
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 12. 2021 10:03
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
24. 01. 2022 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Veronika
Příjmení
Ramaislová
verejne.zakazky@mfcr.cz
Telefon 1
+420 257042502
Předmět
Popis předmětu
Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit poskytování podpory redakčního systému – Open Text Web Site Management, který slouží ke zpracování a zveřejnění dat na internetových a intranetových stránkách Ministerstva financí (dále jen „Předmět plnění“). Předmět plnění zahrnuje tyto činnosti: a) Poskytování služby Back-end, v jejímž rámci se požaduje podpora: CMS (Content Management System), modulu pro tvorbu obsahu (Intranet a Internet), aplikace „Úložiště souborů a databáze štítků“ pro web. b) Poskytování služby Front-end, v jejímž rámci se požaduje podpora projektů: - Portál MF (www.mfcr.cz); - Portál Státní pokladny (www.statnipokladna.cz); - Dluhopis Republiky (www.sporicidluhopisycr.cz); - Zavedení eura (www.zavedenieura.cz); - Finanční mechanismy EHP/Norsko (www.eeagrants.cz); - Portál Finanční gramotnost aneb Proč se finančně vzdělávat? (https://financnigramotnost.mfcr.cz/); - Program švýcarsko-české spolupráce (http://www.swiss-contribution.cz/); - Moje daně (https://mojedane21.cz) - Intranet MF (http://intranet.urad.mfcr.cz/). c) Odstraňování závad Redakčního systému, a to na základě ohlášení závad ze strany Zadavatele, učiněných prostřednictvím systému HelpDesk; d) Úpravy Redakčního systému, činnosti týkající se programátorských úprav, poskytování konzultací, servisní a jiné podpory, řešení provozních incidentů při provozu projektů podle odst. 3.2 písm. b) ZD; e) Provoz systému HelpDesk, který bude sloužit k zadání požadavků Zadavatele na poskytnutí Předmětu plnění dle odst. 3.2 písm. a) až d) ZD; Předmětem plnění je dále závazek dodavatele zajistit Zadavateli řešení CookieBot, či jiné řešení zajišťující soulad webových stránek s platnými právními předpisy, vč. principu ukládání cookies souborů na základě principu OPT-IN, tj. vyjádření souhlasu (aktivního projevu vůle) s umístěním cookies souborů do zařízení uživatele a s jejich zpracováním (schválení všech/výběr některých/zamítnutí všech) před použitím internetových stránek. Předmětem plnění je dále závazek dodavatele zajistit Zadavateli oprávnění k používání všech vydaných a v rámci doby podpory i budoucích verzí programu Open Text Web Site Management zahrnujících následující licence: - 2 ks Open Text Web Site Management Server - 1 ks Open Text Web Site Delivery server - 1 ks Open Text cluster licence - 1 ks Open Text Web Reporting Tool - 1 ks Open Text Newsletter module - 1 ks Open Text Open API - 1 ks Open Text Web Service Connector - 55 ks Open Text Editor licence - 6 ks Open Text Administrator licence. Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, zejména v článku 1. Předmět smlouvy a Příloze č. 1 Návrhu smlouvy – Specifikace činností. Předmět plnění bude poskytován za Paušální cenu s výjimkou Úprav Redakčního systému a dalších činností dle čl. 1 odst. 1.2 písm. d) Návrhu smlouvy (dále jen „Úpravy“). Úpravy jsou zahrnuty do Paušální ceny v rozsahu 15 volných člověkohodin měsíčně (s možností převodů do dalších kalendářních měsíců). Úpravy nad tento rámec budou hrazeny na základě hodinové sazby, ovšem rozsah nepřekročí 58 člověkohodin nebo 100 000 Kč bez DPH za každý rok trvání smlouvy, přičemž rozhodné je naplnění té ze dvou podmínek, která nastane v předmětném roce trvání smlouvy dříve.
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Help desk a podpůrné služby | 72253000-3 | Help desk a podpůrné služby | ||
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | 72000000-5 | Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | ||
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Služby související s programovým vybavením | 72260000-5 | Služby programového vybavení | ||
Systémová podpora | 72253200-5 | Systémová podpora | ||
Vývoj programového vybavení na zakázku | 72230000-6 | Vývoj programového vybavení na zakázku | ||
Vývoj programového vybavení pro editaci webových stránek | 72212224-5 | Vývoj programového vybavení pro editaci webových stránek | ||
Vývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací | 72421000-7 | Vývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 04. 2024 17:23 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
22. 02. 2023 12:25 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
22. 02. 2023 12:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
04. 03. 2022 08:17 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
22. 02. 2022 07:58 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 02. 2022 07:58 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 12. 2021 16:08 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 12. 2021 15:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 12. 2021 10:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
20. 12. 2021 10:03 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
17. 12. 2021 14:57 | 20. 12. 2021 02:14 | F2021-047546 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |