Rámcová dohoda na dodávky kancelářského nábytku 2022 - 2025
Základní informace
Název zadávacího postupu
Rámcová dohoda na dodávky kancelářského nábytku 2022 - 2025
Zadavatel
Ministerstvo financíSystémové číslo NEN
N006/22/V00023401
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2022-037421
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00023401
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
36 799 451,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
22. 09. 2022 09:32
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
25. 10. 2022 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Veronika
Příjmení
Ramaislová
verejne.zakazky@mfcr.cz
Telefon 1
+420 257042502
Předmět
Popis předmětu
Předmětem Veřejné zakázky jsou dodávky kancelářského a jiného nábytku (dále jen „jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky“) po dobu trvání rámcových dohod. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky včetně jejich technických podmínek jsou podrobně specifikovány v Příloze č. 2, č. 3 a č. 4 Zadávací dokumentace. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních dílčích kupních smlouvách, které budou uzavírány na základě rámcových dohod. Veřejné zakázky budou mezi účastníky rámcových dohod uzavírány postupem bez obnovení soutěže. Dílčí kupní smlouvy budou uzavírány na základě písemné výzvy k poskytnutí plnění (dále jen „objednávka“), která je návrhem na uzavření dílčí kupní smlouvy, zaslané dodavateli č. 1 (tedy tomu dodavateli, který se v zadávacím řízení na uzavření rámcové dohody umístil jako první v pořadí) a písemného potvrzení objednávky dodavatelem č. 1, které je přijetím návrhu dílčí kupní smlouvy. V případě, že dodavatel č. 1 písemně nepotvrdí objednávku dle předchozí věty, může vyzvat Centrální či Pověřující zadavatel dodavatele č. 2 (tedy dodavatele, který se v zadávacím řízení na uzavření rámcové dohody umístil jako druhý v pořadí). Obdobným způsobem postupuje Centrální zadavatel či Pověřující zadavatel až do doby, kdy bude uzavřena dílčí kupní smlouva, nebo kdy návrh na uzavření dílčí kupní smlouvy odmítne předložit dodavatel č. 4. Rozsah a frekvence jednotlivých objednávek bude záviset na aktuálních potřebách Centrálního zadavatele a jednotlivých Pověřujících zadavatelů. Prodávající řádně dodá zboží dle dílčí kupní smlouvy ve lhůtě do 28 kalendářních dnů ode dne účinnosti dílčí kupní smlouvy.
Kód z číselníku NIPEZ
39130000-2
Název z číselníku NIPEZ
Kancelářský nábytek
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
39130000-2
Název z číselníku CPV
Kancelářský nábytek
Název předmětu
Kancelářský nábytek
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Domácí nábytek | 39140000-5 | Domácí nábytek | ||
Jídelní stoly | 39143210-1 | Jídelní stoly | ||
Kancelářský nábytek | 39130000-2 | Kancelářský nábytek | ||
Kuchyňské linky | 39141400-6 | Kuchyňské linky | ||
Stoly, skříně, psací stoly a knihovny | 39120000-9 | Stoly, skříně, psací stoly a knihovny |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 03. 2024 15:32 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
30. 03. 2023 08:44 | Došlo k uveřejnění dokumentu MF-RD c. CES_ 23_013_0007 AN.pdf. | |||
20. 03. 2023 08:04 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
01. 03. 2023 08:00 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 03. 2023 08:00 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 03. 2023 08:00 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 03. 2023 08:00 | Uveřejnění výsledku | |||
27. 02. 2023 12:21 | Uveřejnění účastníků | |||
27. 02. 2023 12:21 | Uveřejnění výsledku | |||
27. 02. 2023 09:00 | Uveřejnění účastníků |
Evidence uveřejnění ve VVZ
19. 09. 2022 12:51 | 22. 09. 2022 02:06 | F2022-037421 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |