Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Základní informace


Název zadávacího postupu

Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Systémové číslo NEN

N006/22/V00027851

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2022-042939

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00027851

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 10. 2022 09:30

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

22. 11. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Veronika

Příjmení

Ramaislová

E-mail

verejne.zakazky@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042502

Předmět


Popis předmětu

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli služby spočívající v poskytnutí standardní podpory SW EMC NetWorker a dalších servisních služeb souvisejících s programovým vybavením EMC NetWorker. Předmětem je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli následující služby: a) standardní podporu pro software EMC NetWorker (dále jen „Produkt“) pro tzv. kapacitní licenci v rozsahu 30 TB (dále jen „Standardní podpora“), b) poskytování aditivních servisních služeb Produktu (dále jen „Aditivní služby“). Standardní podporou se rozumí služba údržby Produktu a podpory, která Zadavatel zajišťuje: • možnost bezplatného on-line přístupu k posledním aktuálním verzím Produktu a oprávnění k jejich používání; • přístup k opravným verzím Produktu, včetně jejich aktualizace, budou-li nějaké dostupné; • právo užívat podporované verze Produktů na libovolném podporovaném operačním systému; • asistenci v případě dotazů týkajících se rutinního provozu, krátkodobé instalace a použití (otázky typu "jak na to") a dále otázek týkajících se kódu (chybové či nestandardní stavy, chování v rozporu s Dokumentací Produktu); • asistenci v případě dotazů týkajících se speciální funkcionality Produktů, případně na řešení základních Závad (otázky typu "jak na to"); • řešení Závad Produktu, které souvisí s instalací Produktů, počáteční konfigurací Produktů a provozem Produktů; • asistenci prostřednictvím telefonu a (pokud je to možné) prostřednictvím elektronického přístupu, a to pouze Kontaktním osobám Zadavatele v pracovní dny v rámci Pracovní doby od 7:00 hod. do 17:00 hod.). Standardní podpora nezahrnuje asistenci pro: • návrh a vývoj aplikací; • užívání Produktů v jiném než libovolném podporovaném operačním systému; • selhání způsobená produkty, za které Poskytovatel nenese odpovědnost. Aditivními službami se rozumí: a) Rozšířená podpora: • rozšířená podpora ze strany dodavatele v pracovních dnech od 08:00 hod. do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení, • profylaxe a kontrola funkčnosti programového vybavení (1x ročně, tj. 4 x za dobu trvání Smlouvy), b) Servisní podpora na vyžádání: • telefonická a emailová odborná pomoc při řešení provozních potíží programového vybavení včetně odborných konzultací • servisní zásahy na místě na vyžádání. Rozsah Servisní podpory na vyžádání: maximálně 96 MD (Zkratkou MD se rozumí člověkoden, přičemž za 1 člověkoden se považuje 8 hodin práce jednoho člověka.) Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku II. Předmět smlouvy.

Kód z číselníku NIPEZ

72261000-2

Název z číselníku NIPEZ

Podpora programového vybavení

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

72261000-2

Název z číselníku CPV

Podpora programového vybavení

Název předmětu

Podpora programového vybavení

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailAnalýza systémů a programovací služby72240000-9Analýza systémů a programovací služby
DetailHelp desk a podpůrné služby72253000-3Help desk a podpůrné služby
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailSlužby informačních technologií72222300-0Služby informačních technologií
DetailSlužby související s programovým vybavením72260000-5Služby programového vybavení
DetailÚdržba a opravy programového vybavení72267000-4Údržba a opravy programového vybavení
DetailZpracování dat72310000-1Zpracování dat

Místo plnění


CZČeská republika
CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 04. 2024 17:43Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 03. 2023 12:45Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail12. 01. 2023 14:14Uveřejnění písemné zprávy
Detail29. 12. 2022 09:35Uveřejnění účastníků
Detail29. 12. 2022 09:35Uveřejnění výsledku
Detail24. 10. 2022 09:30Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


21. 10. 2022 13:4324. 10. 2022 02:09F2022-042939Oznámení o zahájení zadávacího řízení