Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat
Základní informace
Název zadávacího postupu
Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat
Zadavatel
Ministerstvo financíSystémové číslo NEN
N006/22/V00027851
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2022-042939
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00027851
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 10. 2022 09:30
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
22. 11. 2022 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Veronika
Příjmení
Ramaislová
verejne.zakazky@mfcr.cz
Telefon 1
+420 257042502
Předmět
Popis předmětu
Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli služby spočívající v poskytnutí standardní podpory SW EMC NetWorker a dalších servisních služeb souvisejících s programovým vybavením EMC NetWorker. Předmětem je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli následující služby: a) standardní podporu pro software EMC NetWorker (dále jen „Produkt“) pro tzv. kapacitní licenci v rozsahu 30 TB (dále jen „Standardní podpora“), b) poskytování aditivních servisních služeb Produktu (dále jen „Aditivní služby“). Standardní podporou se rozumí služba údržby Produktu a podpory, která Zadavatel zajišťuje: • možnost bezplatného on-line přístupu k posledním aktuálním verzím Produktu a oprávnění k jejich používání; • přístup k opravným verzím Produktu, včetně jejich aktualizace, budou-li nějaké dostupné; • právo užívat podporované verze Produktů na libovolném podporovaném operačním systému; • asistenci v případě dotazů týkajících se rutinního provozu, krátkodobé instalace a použití (otázky typu "jak na to") a dále otázek týkajících se kódu (chybové či nestandardní stavy, chování v rozporu s Dokumentací Produktu); • asistenci v případě dotazů týkajících se speciální funkcionality Produktů, případně na řešení základních Závad (otázky typu "jak na to"); • řešení Závad Produktu, které souvisí s instalací Produktů, počáteční konfigurací Produktů a provozem Produktů; • asistenci prostřednictvím telefonu a (pokud je to možné) prostřednictvím elektronického přístupu, a to pouze Kontaktním osobám Zadavatele v pracovní dny v rámci Pracovní doby od 7:00 hod. do 17:00 hod.). Standardní podpora nezahrnuje asistenci pro: • návrh a vývoj aplikací; • užívání Produktů v jiném než libovolném podporovaném operačním systému; • selhání způsobená produkty, za které Poskytovatel nenese odpovědnost. Aditivními službami se rozumí: a) Rozšířená podpora: • rozšířená podpora ze strany dodavatele v pracovních dnech od 08:00 hod. do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení, • profylaxe a kontrola funkčnosti programového vybavení (1x ročně, tj. 4 x za dobu trvání Smlouvy), b) Servisní podpora na vyžádání: • telefonická a emailová odborná pomoc při řešení provozních potíží programového vybavení včetně odborných konzultací • servisní zásahy na místě na vyžádání. Rozsah Servisní podpory na vyžádání: maximálně 96 MD (Zkratkou MD se rozumí člověkoden, přičemž za 1 člověkoden se považuje 8 hodin práce jednoho člověka.) Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku II. Předmět smlouvy.
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Název předmětu
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Analýza systémů a programovací služby | 72240000-9 | Analýza systémů a programovací služby | ||
Help desk a podpůrné služby | 72253000-3 | Help desk a podpůrné služby | ||
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií | ||
Služby související s programovým vybavením | 72260000-5 | Služby programového vybavení | ||
Údržba a opravy programového vybavení | 72267000-4 | Údržba a opravy programového vybavení | ||
Zpracování dat | 72310000-1 | Zpracování dat |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 04. 2024 17:43 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 03. 2023 12:45 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
12. 01. 2023 14:14 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
29. 12. 2022 09:35 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 12. 2022 09:35 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 10. 2022 09:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
21. 10. 2022 13:43 | 24. 10. 2022 02:09 | F2022-042939 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |