Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2023+

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2023+

Systémové číslo NEN

N006/22/V00025551

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2022-047979

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00025551

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

53 732 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

28. 11. 2022 08:51

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

06. 01. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Marcela

Příjmení

Benešová

E-mail

verejne.zakazky@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042502

Předmět


Popis předmětu

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF s platností smlouvy 24 měsíců. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Katalog kancelářských potřeb s požadovanými parametry je uveden v Příloze č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 04. 2024 16:08Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail04. 05. 2023 12:37Došlo k uveřejnění dokumentu RD_KFA_Activa_SML_23-0000-002_anonymizovaná.
Detail04. 05. 2023 10:47Došlo k uveřejnění dokumentu RD_ÚZSVM_Activa_SML_32-2023_anonymizovaná.
Detail18. 04. 2023 14:43Došlo k uveřejnění dokumentu RD_GFŘ_Activa_SML_2377000036_anonymizovaná.
Detail12. 04. 2023 16:29Došlo k uveřejnění dokumentu RD_FAÚ_Activa_SML 62686-2023-02_anonymizovaná.
Detail31. 03. 2023 15:33Uveřejnění písemné zprávy
Detail22. 03. 2023 10:06Došlo k uveřejnění dokumentu RD_GŘC_Activa_SML236000079_anonymizovaná.
Detail22. 03. 2023 09:44Došlo k uveřejnění dokumentu RD_MF_Activa_SML230130019_anonymizovaná.
Detail21. 03. 2023 15:41Došlo k uveřejnění dokumentu RD_SPCSS_Activa_SML2023021_anonymizovaná.
Detail02. 12. 2022 13:46Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


23. 11. 2022 15:3128. 11. 2022 02:05F2022-047979Oznámení o zahájení zadávacího řízení