Podpora provozu a zajištění dalšího rozvoje IS APAO 2025+
Základní informace
Název zadávacího postupu
Podpora provozu a zajištění dalšího rozvoje IS APAO 2025+
Zadavatel
Ministerstvo financíSystémové číslo NEN
N006/25/V00011447
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2025-031373
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00011447
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 06. 2025 14:14
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
15. 07. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing. Mgr.
Jméno
Radek
Příjmení
Vršecký
Titul za jménem
Ph.D.
Telefon 1
+420 257042502Fax
+420 257042788
Předmět
Popis předmětu
3.1 Předmět Veřejné zakázky je podrobně vymezen v závazném návrhu smlouvy (zejména v článku 1), který tvoří Přílohu č. 1 zadávací dokumentace (dále jen „Návrh smlouvy“ či „Smlouva“). 3.2 Předmětem této Smlouvy je závazek dodavatele (dále též „Zhotovitele“) zajistit pro Zadavatele (dále též „Objednatele“) podporu a další rozvoj IS APAO (dále jen „Předmět plnění“), a to v následujícím rozsahu: a) Zajistit podporu IS APAO pro oblast zahrnující uživatelskou podporu a podporu při provozování a údržbě, které jsou blíže specifikovány v katalogových listech v Příloze č. 2 (část 1 až 12) Smlouvy, (dále jen „Paušální plnění“). b) Zajistit flexibilní podporu provozu IS APAO v rozsahu činností, které jsou specifikovány v katalogovém listu Příloze č. 2 (část 13) Smlouvy (dále jen „Flexibilní podpora“), přičemž Zhotovitel bere na vědomí, že Flexibilní podpora provozu IS APAO není poskytována na pravidelné bázi, ale na základě jednotlivých požadavků Objednatele. Rozsah pracnosti Flexibilní podpory provozu IS APAO bude realizován v objemu minimálně 30 člověkohodin ročně a jeho celkový objem nepřekročí 600 člověkohodin za dobu trvání Smlouvy. Provedené změny IS APAO v rámci Flexibilní podpory se Zhotovitel zavazuje zapracovat a předložit Objednateli ve čtvrtletní aktualizaci předimplementační analýzy. c) Zajistit určený rozvoj IS APAO v rozsahu činnosti specifikované v katalogovém listu v Příloze č. 2 (část 14) Smlouvy, která je poskytována na základě prioritních požadavků Objednatele uvedených v Tab. č. 1 v Příloze č. 1 Smlouvy (dále jen „Stanovený rozvoj“), a to včetně předimplementační analýzy (vycházející z Přílohy č. 1 Smlouvy), systémové integrace, testování a dokumentace k systému. Čerpání na Stanovený rozvoj celkově nepřekročí počet 18 770 člověkohodin za celou dobu trvání Smlouvy. d) Zajistit rozvoj IS APAO v rozsahu činnosti specifikované v katalogových listech v Příloze č. 2 (část 1 a 14) Smlouvy, která je poskytována na základě jednotlivých požadavků Objednatele (dále jen „Rozvoj na požadavek“). Veškeré Rozvoje na požadavek celkově nepřekročí počet 8 400 člověkohodin za celou dobu trvání Smlouvy. Provedené změny IS APAO v rámci Rozvoje na požadavek se Zhotovitel zavazuje zapracovat a předložit Objednateli ve čtvrtletní aktualizaci předimplementační analýzy. e) Aktualizovat nebo v případě, že bude provádět Výměnu komponent, zpracovat EXIT plán – vypracování postupu při změně zhotovitele či ukončení této Smlouvy. f) Pro případ, kdy Zhotovitelem podle Smlouvy je osoba odlišná od osoby Zhotovitele v předchozí smlouvě IS APAO, která nedisponuje autorskoprávními oprávněními ke komponentám IS APAO, Reporting Suite a ASD WebSigner, Předmět plnění zahrnuje rovněž závazek Zhotovitele zajistit výměnu dvou komponent IS APAO, včetně předimplementační analýzy, a to v rozsahu max. 600 člověkohodin (dále jen „Výměna komponent“). Tyto člověkohodiny budou čerpány z časové dotace na Stanovený rozvoj. Zhotovitel je povinen plnit Smlouvu v souladu se zněním čl. 5 odst. 10 Smlouvy, tj. tak, aby oprávněný z autorských práv ke komponentám IS APAO, Reporting Suite a ASD WebSigner, společnost ASD Software, s.r.o., IČO : 62363930, neuplatnil úspěšně žádné nároky vůči Objednateli z titulu neoprávněného užití těchto komponent při plnění Smlouvy. [Citace odstavců 3.1 a 3.2 zadávací dokumentace veřejné zakázky].
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Název předmětu
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 06. 2025 14:14 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
09. 06. 2025 15:09 | 11. 06. 2025 14:00 | F2025-031373 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |