Společný nákup kancelářských potřeb MF 2025+

Základní informace


Název zadávacího postupu

Společný nákup kancelářských potřeb MF 2025+

Systémové číslo NEN

N006/25/V00002287

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2025-009378

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00002287

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

23 580 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

17. 02. 2025 10:55

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

18. 03. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Marcela

Příjmení

Benešová

E-mail

verejne.zakazky@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042502

Předmět


Popis předmětu

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF a další subjekty státní správy: a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem Veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních Objednávkách. Rámcové dohody budou uzavřeny s jedním dodavatelem na období 24 měsíců, nebo do okamžiku, kdy celková hodnota všech Potvrzených Návrhů objednávky dosáhne Maximální souhrnné ceny, která bude v jednotlivých rámcových dohodách odpovídat částce určené pro Ministerstvo financí a jednotlivé Pověřující zadavatele (Objednatele) dle odst. 3.5 ZD. Katalog kancelářských potřeb s požadovanými parametry je uveden v Příloze č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail17. 02. 2025 10:55Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


14. 02. 2025 14:0317. 02. 2025 02:04F2025-009378Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka