Nákup kancelářských potřeb

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo NEN

N006/23/V00002823

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2023-005293

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00002823

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

6 500 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 02. 2023 06:59

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 03. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Hana

Příjmení

Ivašková

E-mail

hana.ivaskova@mmr.cz

Telefon 1

+420 224861204

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a pověřující zadavatele: a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách. Dodavatel zřídí pro potřeby centrálního zadavatele a jednotlivých pověřujících zadavatelů vlastní objednávkový systém (e-shop), který bude obsahovat pouze kancelářské potřeby specifikované v příloze č. 3 zadávací dokumentace – Katalog kancelářských potřeb.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 02. 2024 14:35Uveřejnění písemné zprávy
Detail03. 05. 2023 10:13Uveřejnění účastníků
Detail03. 05. 2023 10:13Uveřejnění výsledku
Detail24. 02. 2023 12:47Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail03. 02. 2023 06:59Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


03. 05. 2023 11:0505. 05. 2023 14:01F2023-018754Oznámení o výsledku zadávacího řízení
31. 01. 2023 09:0903. 02. 2023 02:07F2023-005293Oznámení o zahájení zadávacího řízení