Detail

Detail vysvětlení


Dotaz

Zadavatel požaduje v kapitole 11.1 Zadávací dokumentace: „Nabídka bude zpracována v českém nebo slovenském jazyce.“ A zároveň v příloze Zadávací dokumentace číslo 1 - Smlouva o Obnově technické podpory k licencím HW a SW produktů Oracle, v příloze Zadávací dokumentace číslo 2 - Smlouva o Obnově technické podpory k licencím HW a SW produktů IBM a v příloze Zadávací dokumentace číslo 1 - Smlouva o Obnově technické podpory k licencím HW a SW produktů Citrix, Symantec, Thales, Fortinet, Linux, Microfocus (HP) v článku XV.2 : 2. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy: - obchodní podmínky výrobce vztahující se k licencím a technické podpoře dle předmětu této veřejné zakázky [Doplní Poskytovatel] - dokument v českém nebo slovenském jazyce o oprávnění k prodeji licencí a technické podpory dle předmětu této veřejné zakázky [Doplní Poskytovatel] - originál potvrzení od výrobce, že dodávaný HW a SW podpora je z oficiálního distribučního kanálu výrobce, a tedy se nachází pod garantovanou podporou v systémech výrobce [Doplní Poskytovatel] Uchazeč se ptá: 1. Je možné dodat obchodní podmínky výrobce vztahující se k licencím a technické podpoře dle předmětu této veřejné zakázky v originálním znění výrobce, pokud neexistuje výrobcem oficiálně poskytované verze těchto dokumentů v českém nebo slovenském jazyce? 2. Zadavatel požaduje originál potvrzení od výrobce, že dodávaný HW a SW podpora je z oficiálního distribučního kanálu výrobce, a tedy se nachází pod garantovanou podporou v systémech výrobce. V případě, že výrobce takovéto potvrzení neposkytuje, může Uchazeč tento požadavek splnit například čestným prohlášením Uchazeče?

Text vysvětlení zadávací dokumentace

viz příloha