Zajištění služeb v oblasti e-learningu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění služeb v oblasti e-learningu

Systémové číslo NEN

N006/18/V00000959

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00000959

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

26. 01. 2018 16:58

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

06. 02. 2018 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Slavomíra

Příjmení

Hubáčková

E-mail

Slavomira.Hubackova@mmr.cz

Telefon 1

+420 234151216

Předmět


Popis předmětu

- Zajištění správy, údržby a kontinuity studia, zejména pravidelné provádění aktualizace organizační struktury a přiřazení studia uživatelům dle požadavků jednotlivých odborů - Pravidelné zpracování výsledků studia pro všechny výukové materiály v systému - Zajištění technické a konzultační podpory - Provádění aktualizací výukových materiálů a testů aktuálně provozovaných v LMS - Dodání licencí elektronických kurzů Bezpečnost a ochrana zdraví při práci (BOZP) a Požární ochrana (PO) pro všechny zaměstnance a dále licence kurzu Školení řidičů - Aktualizace výukových kurzů a testů na téma kybernetické bezpečnosti a ochrany utajovaných informací z dodaných podkladů, včetně implementace do LMS, spuštění školení a následné správy Ostatní podmínky: - Veškeré elektronické kurzy a testy musí plně odpovídat normě SCORM 1.2 či 2004 a musí být plně kompatibilní se stávajícím LMS zadavatele tj. min. SharePoint 2010 - Aktualizace výukových materiálů nesmí mít dopad na dosavadní výsledky studia, tj. výsledky studia musí být zachovány - Licence elektronických kurzů BOZP, PO a Školení řidičů musí být minimálně na 1 rok - Konzultační služby a služby správy a údržby budou pravidelně probíhat v sídle dodavatele - Veškeré služby požadujeme zajišťovat po dobu jednoho roku - Prováděné práce budou pravidelně dokládány výkazem práce Doba poskytování služby 1 rok od uzavření smluvního vztahu.

Kód z číselníku NIPEZ

48931000-3

Název z číselníku NIPEZ

Balík školicích programů

Kód z číselníku CPV

48931000-3

Název z číselníku CPV

Balík školicích programů

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZajištění služeb v oblasti e-learningu48931000-3Balík školicích programů- Zajištění správy, údržby a kontinuity studia, zejména pravidelné provádění aktualizace organizační struktury a přiřazení studia uživatelům dle požadavků jednotlivých odborů - Pravidelné zpracování výsledků studia pro všechny výukové materiály v systému - Zajištění technické a konzultační podpory - Provádění aktualizací výukových materiálů a testů aktuálně provozovaných v LMS - Dodání licencí elektronických kurzů Bezpečnost a ochrana zdraví při práci (BOZP) a Požární ochrana (PO) pro všechny zaměstnance a dále licence kurzu Školení řidičů - Aktualizace výukových kurzů a testů na téma kybernetické bezpečnosti a ochrany utajovaných informací z dodaných podkladů, včetně implementace do LMS, spuštění školení a následné správy Ostatní podmínky: - Veškeré elektronické kurzy a testy musí plně odpovídat normě SCORM 1.2 či 2004 a musí být plně kompatibilní se stávajícím LMS zadavatele tj. min. SharePoint 2010 - Aktualizace výukových materiálů nesmí mít dopad na dosavadní výsledky studia, tj. výsledky studia musí být zachovány - Licence elektronických kurzů BOZP, PO a Školení řidičů musí být minimálně na 1 rok - Konzultační služby a služby správy a údržby budou pravidelně probíhat v sídle dodavatele - Veškeré služby požadujeme zajišťovat po dobu jednoho roku - Prováděné práce budou pravidelně dokládány výkazem práce Doba poskytování služby 1 rok od uzavření smluvního vztahu.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 02. 2018 13:35Uveřejnění účastníků
Detail19. 02. 2018 13:35Uveřejnění výsledku
Detail06. 02. 2018 12:24Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru dodavatele (1).docx.
Detail06. 02. 2018 12:15Došlo k uveřejnění dokumentu Záznam o výběru dodavatele PMH.docx.
Detail26. 01. 2018 16:59Uveřejnění zadávacích podmínek