Poskytování služeb v odpadovém hospodářství v objektech MMR

Základní informace


Název zadávacího postupu

Poskytování služeb v odpadovém hospodářství v objektech MMR

Systémové číslo NEN

N006/21/V00032833

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00032833

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

2 800 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 12. 2021 13:20

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

14. 01. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Lenka

Příjmení

Venclovská

E-mail

lenka.venclovska@mmr.cz

Telefon 1

+420 234151834

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s pronájmem odpadových nádob, svozem a likvidací běžného komunálního odpadu, evidence spojená s produkcí odpadu, sběr, související a další služby. Podrobně je předmět plnění vymezen v příloze č. 4 této zadávací dokumentace - Rozsah služeb a položkový rozpočet, kde jsou uvedeny soupisy s objemy nádob, druhy odpadu a četnosti svozu pro jednotlivá svozová místa VZ při splnění Obchodních podmínek objednatele, které jsou Přílohou č. 3 této zadávací dokumentace. Sběrem, svozem a likvidací se rozumí: - pravidelný sběr a svoz směsného komunálního odpadu a tříděných složek komunálního odpadu z místa určeného stanoviště do místa odstranění, - odstraňování odpadu ve smyslu zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů, - evidenci množství jednotlivých odpadů dle přílohy č. 4 této zadávací dokumentace. Komplexním zajištěním služeb při nakládání s komunálními odpady se rozumí zejména, nikoliv však výlučně: - sběr, svoz dle harmonogramu a odstranění směsného komunálního odpadu dle specifikace podle přílohy č. 4 této zadávací dokumentace, včetně dodání odpovídajícího počtu nádob dle požadavku zadavatele, výměn poškozených nádob, - sběr a svoz dle harmonogramu tříděného využitelného odpadu, dle specifikace podle přílohy č. 4 této zadávací dokumentace - Rozsah služeb a položkový rozpočet, včetně dodání odpovídajícího počtu nádob dle požadavku zadavatele, výměna poškozených nádob, - rozmístění a údržba všech odpadových nádob a kontejnerů, které jsou ve vlastnictví dodavatele, - vedení evidence odpadů, jejichž původcem je zadavatel. Souvisejícími a dalšími službami se pro účely této veřejné zakázky rozumí: - poskytování k dočasnému užívání sběrné nádoby, splňující náležitosti dle zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, a to formou pronájmu. Dodavatel je povinen veškeré sběrné nádoby, které poskytuje zadavateli k užívání, označit v českém jazyce.

Kód z číselníku NIPEZ

90512000-9

Název z číselníku NIPEZ

Odvoz odpadu

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

90512000-9

Název z číselníku CPV

Odvoz odpadu

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKontejnery a nádoby na odpad a odpadky34928480-6Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky
DetailOdvoz odpadu90512000-9Odvoz odpadu

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail26. 04. 2023 14:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 03. 2022 13:10Uveřejnění účastníků
Detail03. 03. 2022 13:10Uveřejnění výsledku
Detail02. 03. 2022 10:31Uveřejnění písemné zprávy
Detail23. 12. 2021 13:51Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 12. 2021 13:20Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


03. 03. 2022 00:00F2022-008482Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu