Projektová dokumentace na úpravu vstupního prostoru v objektu Staroměstské náměstí z důvodu předpisů na úseku požární ochrany
Základní informace
Název zadávacího postupu
Projektová dokumentace na úpravu vstupního prostoru v objektu Staroměstské náměstí z důvodu předpisů na úseku požární ochrany
Zadavatel
Ministerstvo pro místní rozvojSystémové číslo NEN
N006/23/V00034695
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00034695
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
500 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 12. 2023 13:32
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
18. 12. 2023 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Jan
Příjmení
Grundza
jan.grundza@mmr.cz
Telefon 1
+420 224861432
Telefon 2
+420 705894857
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace pro úpravu vstupního prostoru do objektu objednatele na Staroměstském nám., a to do stupně dokumentace pro výběr zhotovitele stavby spočívající v úpravě vstupního prostoru do objektu objednatele (dále jen „stavba“) (zahrnující zejména dokumentaci pro vydání pravomocného stavebního povolení/ohlášení a dokumentaci pro zadání stavby) (dále také jen „projektová dokumentace“), stavební inženýring, spolupráce pro výběr zhotovitele stavby a autorský dozor po celou dobu realizace stavby. Projektová dokumentace bude zahrnovat rovněž navrhnutí odpovídajícího vybavení prostor. V rámci projektové dokumentace musí být řešeno zejména detailní rozmístění pracovišť a jejich interiérové řešení (recepce, detekční kontrola, prostor pro čekání návštěv včetně rozdělení prostoru), stavební úpravy a vybudování průchodu ze vstupního prostoru do chodby zadavatele včetně zpracování statického posudku, projektování úprav elektroinstalací silnoproud a slaboproud – včetně potřebné konektivity IT (pro umístění počítače v recepci, docházkového systému u průchodu ze vstupního prostoru do objektu, konektivity pro zařízení detekční kontroly) a konektivity bezpečnosti (pro umístění prvků zabezpečovací techniky, tj. elektronického zabezpečovacího systému a kamerového systému). Součástí projektové dokumentace bude rovněž umístění a detailní provedení nového recepčního pultu pro pracovníky ostrahy. Umístění stávajícího recepčního pultu zůstane zachováno jako náhradní pracoviště pro případy mimořádné situace.
Kód z číselníku NIPEZ
71200000-0
Název z číselníku NIPEZ
Architektonické a související služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
71200000-0
Název z číselníku CPV
Architektonické a související služby
Název předmětu
Architektonické a související služby
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 11. 2024 14:45 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
29. 01. 2024 08:32 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 01. 2024 08:32 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 12. 2023 13:32 | Uveřejnění zadávacích podmínek |