Správa nemovitostí v Pardubicích II. v letech 2024-2027

Základní informace


Název zadávacího postupu

Správa nemovitostí v Pardubicích II. v letech 2024-2027

Systémové číslo NEN

N006/24/V00003631

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-006602

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00003631

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

2 832 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 02. 2024 08:51

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 03. 2024 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr. et Mgr.

Jméno

Veronika

Příjmení

Zichová

Titul za jménem

MA

E-mail

veronika.zichova@cspsd.cz

Telefon 1

+420 770152622

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky je služba spočívající v zajištění řádného fungování a provozu (dále jen „správa“) budov či objektů včetně pozemků (dále jen „objektu“) v Pardubicích, jejichž vlastníkem je Česká republika a zadavatel je příslušný s objekty hospodařit. Správa objektu je zaměřena na oblast administrativní a ekonomickou, oblast provozní a technickou, ostatní činnosti a péči o majetek zadavatele, kdy v jednotlivých oblastech budou požadovány zejména tyto služby: Oblast administrativní a ekonomická:  jednání s dodavateli a úřady (krajský úřad, magistrát města, katastrální úřad, PČR),  spolupráce na přípravě a průběhu zadávacích řízení na dodávky a služby,  spolupráce na ekonomickém managementu (analýza minulých období a prognóza předpokládaných příjmech/výdajích/výnosech/nákladech v následujícím období), optimalizace nákladů a výnosů,  vedení aktuální evidence nájemníků,  administrativa týkající se nájemních smluv včetně jejich změn, řešení výpovědí, hlídání konce platností smluv,  součinnost při zadávání povinných údajů do Centrálního registru administrativních budov (CRAB),  součinnost při řešení pojistných událostí, 3/9  spolupráce při zajištění dodávek elektrické energie, vody, plynu, tepla do nemovitosti a dovádění odpadních vod, srážkových vod,  hledání nových nájemců – inzerce, komunikace s realitní kanceláří, včetně prohlídek,  příprava a evidence předávacích protokolů (nebytové prostory, klíče, nábytek, atd.),  evidence, zajištění výroby a předání vstupních čipů, klíčů a dálkových ovladačů ke garážovým vratům, apod. Oblast provozní a technická:  údržba a opravy budov včetně ploch pozemku,  údržba a úklid parkovacích ploch,  údržba travnatých ploch včetně údržby a péče o zeleň (posečení travní hmoty včetně úklidu a biologické likvidace, ořez větví v případě kopicování pařezů),  kontrola a vyčištění okapů, ochozů a biologických lapačů od biologického materiálu, včetně biologické likvidace,  zimní údržba venkovních prostor určených pro pěší vstup do objektu (prostor kolem garáží, prostor od vstupní branky areálu ke vchodu do budovy,  úklid vnitřních společných prostor (vysávání koberců, setření a vytření podlah, setření prachu na nábytku, dveřích, parapetech a dalších viditelných částech, ometení pavučin, vynesení odpadkového koše) a sociálních zařízení (WC, pisoárů, umyvadel a sprchového koutu) včetně úklidu společného prostoru sklepa,  úklid kanceláří (vysávání koberců, setření a vytření podlah, setření prachu na nábytku, dveřích, parapetech a dalších viditelných částech, ometání pavučin, vynesení odpadkového koše),  mytí oken, rámů a prosklených dveří. Ostatní činnosti:  zajištění přístupu dodavatelům energií k měřícímu zařízení (vodoměr, elektroměr, plynoměr),  hlášení spotřeby energie, vody a plynu (vodoměr, elektroměr, plynoměr) zadavateli pro interní fakturaci,  drobné opravy a běžné údržby ve společných prostorách budovy (nářadí a drobný materiál zajistí účastník),  řešení požadavků nájemníků na údržbu a oprav většího rozsahu se zadavatelem,  při větších opravách součinnost při výběru dodavatele provedení průzkumu trhu v dané lokalitě,  zajištění přístupu a dohled nad prováděnými opravami většího rozsahu – kontrola prováděna namátkově,  nonstop havarijní služba (zajištění havarijních oprav – objednávky, výběr dodavatele, dohled, přejímka),  spolupráce s bezpečnostní agenturou – v případě neodkladné potřeby výjezd i v nočních hodinách,  pravidelné kontroly objektu a servisní prohlídky, zajištění kontroly budovy o víkendech a svátcích,  zajištění provozu kotelny – kotel je bezúdržbový, v případě poruchy kotle zajištění opravy u externí firmy (firma smluvně zajištěná zadavatelem pro řešení poruchy kotle),  zabezpečení třídění odpadu v budově,  zpřístupnění popelnic,  dohled nad zákonnými a technickými revizemi (hasící přístroje, plynové kotle, spaliny, rozvod plynu, kontrola spal. cesty, revize elektroinstalace, spotřebiče, zásuvkové napáječe, prodlužovací šňůry, bojler el. – ohřívač vody, rozvaděče elektro, hromosvody, signalizace zabezpečovací EZS, protipožární zabezpečení EPS, automatických posuvných vjezdových vrat). Péče o majetek zadavatele:  Zodpovědnost za majetek zadavatele, evidence majetku (inventární čísla, návrh do likvidační komise), kontrola účetního stavu se skutečností a předávání informací zadavateli o pohybu majetku a přítomnost při řádné inventarizaci majetku zadavatele. Četnost a provedení způsobu jednotlivých shora uvedených prací je podrobně specifikováno v příloze č. 2 - návrhu smlouvy. 3.2. Environmentální požadavky Zadavatel v rámci této veřejné zakázky a v souladu s pokynem Ministra dopravy č. j. 19/2018-810-VZ/1, podporuje společensky odpovědné zadávání, a to níže uvedenými požadavky: a) plnění služeb zaměstnanci s řádně uzavřenými pracovními smlouvami; b) plnění veškerých povinností vyplývající z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem 4/9 osobám, které se na plnění smlouvy podílejí; plnění těchto povinností zajistí účastník i u svých poddodavatelů (pokud bude poddodavatele pro plnění využívat); c) poskytování pracovněprávní odměny zaměstnancům v souladu s právní úpravou odměňování v pracovněprávních vztazích a rovněž odpovídající odměnu (příplatek) za případnou práci přesčas, práci ve svátek atp.; d) sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli (pokud bude poddodavatele pro plnění využívat) srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě, a to v rozsahu smluvních pokut; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut shodná se smlouvou; e) řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům (pokud bude poddodavatele pro plnění využívat), kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění; f) za účelem kontroly předložení příslušných dokladů (zejména, nikoli však výlučně pracovněprávní smlouvy), a to bez zbytečného odkladu od odeslání výzvy zadavatele, nejpozději však do 7 pracovních dnů.

Kód z číselníku NIPEZ

79993000-1

Název z číselníku NIPEZ

Správa budov a zařízení

Hlavní místo plnění

Pardubický kraj

Kód z číselníku CPV

79993000-1

Název z číselníku CPV

Správa staveb a zařízení

Název předmětu

Správa staveb a zařízení

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ053Pardubický kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 05. 2024 13:08Uveřejnění písemné zprávy
Detail10. 05. 2024 13:08Uveřejnění účastníků
Detail10. 05. 2024 13:07Uveřejnění výsledku
Detail02. 05. 2024 15:37Uveřejnění účastníků
Detail02. 05. 2024 15:37Uveřejnění výsledku
Detail12. 02. 2024 08:51Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


10. 05. 2024 13:2713. 05. 2024 02:04F2024-021533Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka
08. 02. 2024 13:1309. 02. 2024 14:01F2024-006602Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka