Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
15. 05. 2019 09:11
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
DODATEČNÉ INFORMACE Č. 1 K ZADÁVACÍM PODMÍNKÁM VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „Pravidelná údržba, servis a opravy klimatizačních a vzduchotechnických zařízení v budovách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže v Brně v období 2019 - 2023“ Identifikační údaje zadavatele: Zadavatel Česká republika – Úřad pro ochranu hospodářské soutěže Sídlo zadavatele třída Kpt. Jaroše 1926/ 7, Černá Pole, 602 00 Brno; doručovací adresa: třída Kpt. Jaroše 1926/ 7, Černá Pole, 604 55 Brno IČO / DIČ zadavatele 65349423 / není plátcem DPH Osoba oprávněná jednat za zadavatele JUDr. Jiřina Valešová, ředitelka Kabinetu předsedy Úřadu Kontaktní osoba Mgr. Josef Němec, JUDr. Soňa Vágnerová Telefon 542 167 818, 542 167 823 Email josef.nemec@uohs.cz, sona.vagnerova@uohs.cz Dne 10. května 2019 byla zadavateli doručena žádost o vysvětlení zadávací dokumentace veřejné zakázky „Pravidelná údržba, servis a opravy klimatizačních a vzduchotechnických zařízení v budovách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže v Brně v období 2019 - 2023“, ke které zadavatel poskytuje následující odpovědi: Dotaz č. 1: Text dotazu: "Prosím o doplnění do VŘ tyto údaje: a) počet venkovních jednotek (v zadání je uveden počet, předpokládám, že se jedná o vnitřní jednotky. V některých případech venkovní jednotka se skládá z více venkovních jednotek)." Odpověď zadavatele: V Příloze č. 1 Servisní smlouvy - "Ceník servisních činností a specifikace servisovaných zařízení" – dále jen „Ceník“ jsou požadované počty vnitřních a venkovních jednotek řádně uvedeny. Počty vnitřních jednotek (v Ceníku pod termínem „výparníkové jednotky“) jsou uvedeny na řádcích žluté bary: budova A: 59 kusů, budova B: 38 kusů a budova C: 77 kusů. Počty venkovních jednotek (v Ceníku „kondenzační jednotky“) jsou uvedeny na řádcích zelené barvy, jednotlivé položky (řádky) obsahují venkovní jednotku stejných technických a výkonových parametrů a obchodní značky s uvedením počtu kusů. Dotaz č. 2: Text dotazu: „Ve VV chybí položka zápis do revizní knihy.“ Odpověď zadavatele: Obsah a rozsah periodické servisní činnosti je specifikován v Servisní smlouvě v odstavcích 3.2, 3.14 až 3.18 článku III. Servisní podmínky. Povinnost provedení zápisu do Evidenčních knih zařízení s chladivem je stanovena v § 4 odst. 2 zákona č. 73/2012 Sb., o látkách, které poškozují ozonovou vrstvu, a o fluorovaných skleníkových plynech, ve znění pozdějších předpisů. Venkovní (kondenzační) jednotky, u kterých je dodavatel povinen vést Evidenční knihu zařízení s chladivem a činit do ní příslušné záznamy, jsou uvedeny v Ceníku. Cena za provedení zápisu do Evidenční knihy zařízení s chladivem je součástí jednotkové ceny za provedení periodické servisní činnosti. Dotaz č. 3: Text dotazu: „Specifikace filtrů k VZT jednotkám.“ Odpověď zadavatele: Filtry VZT jednotek, jejichž výměnu požaduje zadavatel provést 1 x ročně v rámci provedení periodické servisní činnosti jsou následující filtry zařízení specifikovaných v Ceníku: a) 2 ks VZT větrací jednotky s rekuperací tepla - "Elektrodesign RMR 700/250", 700m3/h, umístěné v půdním prostoru budovy A pro větrání zasedacích místností 511 a 513 v 5. NP budovy A - na sání i výtlaku jsou deskové filtry třídy G4. b) Teplovzdušné vytápění, větrání a klimatizace sálu v 1. NP je řešené sestavnou VZT jednotkou umístěnou v prostoru garážového stání v 1. PP budovy B (obch. ozn. „H8 CIC Hřebec“) – obsahuje 4 ks kapsových filtrů o rozměru 400 x 400 x 440 mm, třída filtrace G4 podle ČSN EN 779 a 4 ks kapsových filtrů o rozměru 400 x 400 x 440 mm, třída filtrace F5 podle ČSN EN 779 (celkem tedy 8 filtrů). c) Axiální ventilátor SILENT 300CRZ umístěný nad podhledem místnosti č. 119 (knihovny) v budově C zajišťující větrání této místnosti obsahuje: 1 ks filtr pro VZT zařízení pro kruhové potrubí typu MFL – 125, filtr je opatřen dvířky, po jejichž otevření je možné provést výměnu filtrační vložky. Zadavatel dále z vlastního podnětu a z důvodu jednoznačnosti textu Přílohy č. 1 Servisní smlouvy „Ceník“ vypouští a upravuje následující text: 1) V dílčí Tabulce A, v části „Budova B“ u kondenzační jednotky G9 se text „kniha ne!!!“ nahrazuje textem „kniha č. 020“. 2) Byl odstraněn řádek výkazu výměr v dílčí Tabulce „D“, v části „Budova B“ – „1. až 4. NP kuchyňky Digestoř ks 4.“ V návaznosti na změny textu „Ceníku“ zadavatel nahrazuje původní ceník novým. Vzhledem k tomu, že zadavatel ve své odpovědi na dodatečné informace č. 1 nejenom objasňuje text zadávací dokumentace, ale zároveň částečně mění Přílohu č. 1 Servisní smlouvy - "Ceník servisních činností a specifikace servisovaných zařízení" – „Ceník“ a nahrazuje ji novou Přílohou č. 1, shledal důvod pro prodloužení lhůty pro podání nabídek do 27. května 2019 do 13.00 hodin. Uvedené prodloužení lhůty pro podání nabídek považuje zadavatel u této veřejné zakázky malého rozsahu za dostatečné, neboť úpravou položek „Ceníku“ se nemění Zadávací dokumentace výrazným způsobem. Příloha č. 1 Servisní smlouvy - "Ceník servisních činností a specifikace servisovaných zařízení" – „Ceník“ (ve znění změny ze dne 15. 5. 2019). ………………………………………………………… za zadavatele - Česká republika - Úřad pro ochranu hospodářské soutěže JUDr. Jiřina Valešová, ředitelka Kabinetu předsedy |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
Příloha č. 1 Servisní smlouvy - CENÍK - ZMĚNA .. | Blíže nespecifikovaný dokument | 15. 05. 2019 09:11 | Dokument není zavirovaný |