Příprava, organizace a zajištění SVATOMARTINSKÉ KONFERENCE

Základní informace


Název zadávacího postupu

Příprava, organizace a zajištění SVATOMARTINSKÉ KONFERENCE

Systémové číslo NEN

N006/22/V00022290

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00022290

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

690 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

26. 08. 2022 11:11

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

08. 09. 2022 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Kateřina

Příjmení

Stefanaki

E-mail

katerina.stefanaki@uohs.cz

Telefon 1

+420 542167834

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou a organizací Svatomartinské konference (dále jen „konference“), která se uskuteční v sídle zadavatele v Brně, a služeb souvisejících s řádným průběhem konference a společenského večera v prostorech Uměleckoprůmyslového muzea, Husova 536/14, 662 26 Brno (dále jen „Galavečer“). Konferencí se rozumí reprezentativní, tradiční mezinárodní konference, pořádaná Sekcí hospodářské soutěže zadavatele, na které se pravidelně setkávají a přednášejí odborníci mezinárodní prestiže z akademické sféry, advokátních kanceláří, zahraničních soutěžních úřadů nebo jiných významných institucí. Jejím zaměřením jsou zejména aktuální trendy v soutěžním právu. Předmětem veřejné zakázky je tedy zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference, výběr konferenčního poplatku; b) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů; c) zajištění tlumočení; d) fotografické služby; e) cateringové služby; f) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera a g) ubytovací služby pro vybrané přednášející a přeprava vybraných přednášejících na místo konání a zpět. Zadavatel předpokládá následující počty účastníků konference: a) přepokládaný počet účastníků konference je 150 osob, b) předpokládaný rozsah ubytovacích služeb pro 5 přednášejících v 5 samostatných pokojích a předpokládaný rozsah přepravy na místo konání a zpět pro 5 přednášejících. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány v přílohách Výzvy k podání nabídek ze dne 26.8.2022.

Kód z číselníku NIPEZ

79952000-2

Název z číselníku NIPEZ

Organizování akcí

Hlavní místo plnění

Jihomoravský kraj

Kód z číselníku CPV

79952000-2

Název z číselníku CPV

Organizování akcí

Název předmětu

Organizování akcí

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ064Jihomoravský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail13. 03. 2023 14:44Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 03. 2023 14:40Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail30. 09. 2022 12:41Uveřejnění výsledku
Detail26. 08. 2022 11:11Uveřejnění zadávacích podmínek