Příprava, organizace a zajištění MÁJOVÉ KONFERENCE 2025
Základní informace
Název zadávacího postupu
Příprava, organizace a zajištění MÁJOVÉ KONFERENCE 2025
Zadavatel
Úřad pro ochranu hospodářské soutěžeSystémové číslo NEN
N006/24/V00029801
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00029801
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 300 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 09. 2024 11:26
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
11. 10. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Kateřina
Příjmení
Stefanaki
katerina.stefanaki@uohs.cz
Telefon 1
+420 542167834
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou a organizací Májové konference (dále jen „konference“), která se uskuteční v květnu 2025 v konferenčních prostorech v Brně, a s ní souvisejícího společenského večera v prostorech Křížové chodby Nové radnice v Brně (dále jen „Galavečer“). Předmětem veřejné zakázky je zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference (předpokládaný počet – 190 osob), výběr účastnického konferenčního poplatku; b) zajištění konferenčních prostor, včetně cateringových služeb; c) ubytovací služby pro vybrané přednášející (předpokládaný počet – 15 přednášejících v 15 samostatných pokojích); d) zprostředkování ubytovacích služeb pro účastníky konference – samoplátce (předpokládaný počet – 50 dvoulůžkových pokojů); e) zajištění parkování pro vybrané přednášející a hosty (předpokládaný počet – min 15 bezplatných parkovacích míst); f) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů; g) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera; h) cateringové služby pro Galavečer; i) pořízení fotodokumentace. Zadavatel si vyhrazuje možnost na uplatnění vyhrazené změny závazku dle § 100 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb. na poskytnutí nových služeb spočívajících v opakování obdobných služeb jako v této veřejné zakázce. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky, včetně vyhrazené změny závazku, jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dne 24. 9. 2024 a jejich přílohách.
Kód z číselníku NIPEZ
79952000-2
Název z číselníku NIPEZ
Organizování akcí
Hlavní místo plnění
Jihomoravský kraj
Kód z číselníku CPV
79952000-2
Název z číselníku CPV
Organizování akcí
Název předmětu
Zpracování textů
Položky předmětu
Místo plnění
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 11. 2024 11:35 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
21. 11. 2024 09:17 | Uveřejnění účastníků | |||
21. 11. 2024 09:17 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 09. 2024 11:26 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
22. 11. 2024 10:10 | 22. 11. 2024 10:10 | F2024-058718 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |