Příprava, organizace a zajištění MÁJOVÉ KONFERENCE 2025

Základní informace


Název zadávacího postupu

Příprava, organizace a zajištění MÁJOVÉ KONFERENCE 2025

Systémové číslo NEN

N006/24/V00029801

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00029801

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 300 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 09. 2024 11:26

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 10. 2024 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Kateřina

Příjmení

Stefanaki

E-mail

katerina.stefanaki@uohs.cz

Telefon 1

+420 542167834

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou a organizací Májové konference (dále jen „konference“), která se uskuteční v květnu 2025 v konferenčních prostorech v Brně, a s ní souvisejícího společenského večera v prostorech Křížové chodby Nové radnice v Brně (dále jen „Galavečer“). Předmětem veřejné zakázky je zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference (předpokládaný počet – 190 osob), výběr účastnického konferenčního poplatku; b) zajištění konferenčních prostor, včetně cateringových služeb; c) ubytovací služby pro vybrané přednášející (předpokládaný počet – 15 přednášejících v 15 samostatných pokojích); d) zprostředkování ubytovacích služeb pro účastníky konference – samoplátce (předpokládaný počet – 50 dvoulůžkových pokojů); e) zajištění parkování pro vybrané přednášející a hosty (předpokládaný počet – min 15 bezplatných parkovacích míst); f) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů; g) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera; h) cateringové služby pro Galavečer; i) pořízení fotodokumentace. Zadavatel si vyhrazuje možnost na uplatnění vyhrazené změny závazku dle § 100 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb. na poskytnutí nových služeb spočívajících v opakování obdobných služeb jako v této veřejné zakázce. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky, včetně vyhrazené změny závazku, jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dne 24. 9. 2024 a jejich přílohách.

Kód z číselníku NIPEZ

79952000-2

Název z číselníku NIPEZ

Organizování akcí

Hlavní místo plnění

Jihomoravský kraj

Kód z číselníku CPV

79952000-2

Název z číselníku CPV

Organizování akcí

Název předmětu

Zpracování textů

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ064Jihomoravský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 11. 2024 11:35Uveřejnění písemné zprávy
Detail21. 11. 2024 09:17Uveřejnění účastníků
Detail21. 11. 2024 09:17Uveřejnění výsledku
Detail24. 09. 2024 11:26Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


22. 11. 2024 10:1022. 11. 2024 10:10F2024-058718Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka