Dodání Planeru

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání Planeru

Systémové číslo NEN

N006/25/V00026809

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00026809

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 08. 2025 17:13

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

15. 08. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

Předmět


Popis předmětu

Planer 1 kus Technická specifikace: • Robustní a extrémně stabilní konstrukce odolná proti korozi (ocel s povrchovou úpravou – pozink, galvanizace, práškový lak) • Vyměnitelné části: hroty, lišty • Ochrana povrchu: bez ostrých hran • Pracovní šířka: minimálně 2,1 m • Maximální hmotnost: 370 kg – 390 kg • Nastavitelný válec • Zadní gumový válec: průměr minimálně 310 mm • Dvě řady nastavitelných hrotů: 25 – 30 hrotů • Modifikovaná lišta • Otočný systém • Možnost regulace sklonu Planeru • Kontrolní, boční kolečko pro bezpečný odstup od stěny při práci • Jednoduchá obsluha • Snadná údržba • Dostupnost náhradních dílů • Kompatibilita: možnost tažení s traktorem typu řady UŘ I, typu Zetor 6911 - tříbodový závěs nesený ve spodních ramenech • Záruční doba: minimálně 24 měsíců, nestanoví-li výrobce vyšší • Dodací lhůta: po podpisu kupní smlouvy nejpozději do 56 dnů ode dne obdržení písemné objednávky • Zvuková signalizace naplnění koše • Možnost předvedení stroje na místě • Proškolení obsluhy stroje Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka -. zajištění záručního a pozáručního servisu - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží předložení návodu k obsluze v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění po podpisu kupní smlouvy nejpozději do 56 dnů od obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu), vyplněného záručního listu a návodu k obsluze v češtině do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: p. Martin Šlapka tel.: 974 823 399 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

16120000-2

Název z číselníku NIPEZ

Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

16120000-2

Název z číselníku CPV

Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla

Název předmětu

Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla

Textové pole pro popis místa plnění

Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, Oddělení služební hipologie Císařský ostrov 1094, Praha 7 Kontaktní osoby: ppor. Vladimír Šperl, vedoucí OSH; tel.: 731 553 072 ppor. Bc. Petr Doubek, zástupce vedoucího OHS,

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail11. 08. 2025 17:13Uveřejnění zadávacích podmínek