Dodání Planeru
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání Planeru
Systémové číslo NEN
N006/25/V00026809
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00026809
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 08. 2025 17:13
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
15. 08. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
Telefon 1
+420 974823253Telefon 2
+420 731195516Předmět
Popis předmětu
Planer 1 kus Technická specifikace: • Robustní a extrémně stabilní konstrukce odolná proti korozi (ocel s povrchovou úpravou – pozink, galvanizace, práškový lak) • Vyměnitelné části: hroty, lišty • Ochrana povrchu: bez ostrých hran • Pracovní šířka: minimálně 2,1 m • Maximální hmotnost: 370 kg – 390 kg • Nastavitelný válec • Zadní gumový válec: průměr minimálně 310 mm • Dvě řady nastavitelných hrotů: 25 – 30 hrotů • Modifikovaná lišta • Otočný systém • Možnost regulace sklonu Planeru • Kontrolní, boční kolečko pro bezpečný odstup od stěny při práci • Jednoduchá obsluha • Snadná údržba • Dostupnost náhradních dílů • Kompatibilita: možnost tažení s traktorem typu řady UŘ I, typu Zetor 6911 - tříbodový závěs nesený ve spodních ramenech • Záruční doba: minimálně 24 měsíců, nestanoví-li výrobce vyšší • Dodací lhůta: po podpisu kupní smlouvy nejpozději do 56 dnů ode dne obdržení písemné objednávky • Zvuková signalizace naplnění koše • Možnost předvedení stroje na místě • Proškolení obsluhy stroje Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka -. zajištění záručního a pozáručního servisu - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží předložení návodu k obsluze v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění po podpisu kupní smlouvy nejpozději do 56 dnů od obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu), vyplněného záručního listu a návodu k obsluze v češtině do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: p. Martin Šlapka tel.: 974 823 399 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
16120000-2
Název z číselníku NIPEZ
Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
16120000-2
Název z číselníku CPV
Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla
Název předmětu
Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla
Textové pole pro popis místa plnění
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, Oddělení služební hipologie Císařský ostrov 1094, Praha 7 Kontaktní osoby: ppor. Vladimír Šperl, vedoucí OSH; tel.: 731 553 072 ppor. Bc. Petr Doubek, zástupce vedoucího OHS,
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 08. 2025 17:13 | Uveřejnění zadávacích podmínek |