Ochranné pracovní prostředky (oděvy)

Základní informace


Název zadávacího postupu

Ochranné pracovní prostředky (oděvy)

Systémové číslo NEN

N006/18/V00029668

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2019-001100

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00029668

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

5 363 016,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 01. 2019 10:23

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

01. 04. 2019 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr. et Mgr.

Jméno

Ľudmila

Příjmení

Miškaňová

Funkce/pracovní pozice

odborný referent

E-mail

ludmila.miskanova@nature.cz

Telefon 1

+420 283069187

Telefon 2

+420 730180107

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky jsou opakující se dodávky osobních ochranných pracovních prostředků - oděvů (dále také „OOPP“) pro zadavatele po dobu maximálně 48 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody. Předmětem dodávek budou OOPP uvedené v příloze č.1 rámcové dohody – specifikace zboží. Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávky OOPP mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky OOPP budou realizovány na základě dílčích písemných objednávek za podmínek stanovených rámcovou dohodou. Dle rámcové dohody zadavatel předpokládá objednávky menšího rozsahu (v řádech jednotek až desítek ks) s dodací lhůtou 5 měsíců. Zadavatel si zároveň dle rámcové dohody vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli vytvoření skladových zásob specifikovaných zadavatelem, a to pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele. S ohledem na alokaci jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR předpokládá zadavatel dle rámcové dohody vystavování individuálních objednávek ze strany jednotlivých pracovišť zadavatele. Podrobnosti stanoví rámcová dohoda. Dle rámcové dohody je dodavatel povinen za účelem zkoušky velikostí OOPP doručit během 30 dnů od nabytí účinnosti rámcové dohody na každé místo dodání (viz příloha č. 3 rámcové dohody) vzorky velikostí OOPP, a to ve všech velikostech požadovaných zadavatelem (dle přílohy č. 1 rámcové dohody). Zadavatel připomíná, že se jedná toliko o zkoušky velikostí, nikoliv vzorků finálních OOPP. Pro účely zkoušky velikostí je tedy možné poskytnout jiné zboží než OOPP, avšak v odpovídajících velikostech a rozměrech. Konkrétní termíny zkoušek velikostí (v pracovní dny v běžné pracovní době) budou dohodnuty se zadavatelem tak, aby dodavatel mohl všechna místa dodání navštívit postupně.

Kód z číselníku NIPEZ

18000000-9

Název z číselníku NIPEZ

Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

18000000-9

Název z číselníku CPV

Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailOděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky18000000-9Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 09. 2019 12:33Uveřejnění písemné zprávy
Detail16. 09. 2019 15:58Uveřejnění účastníků
Detail16. 09. 2019 15:58Uveřejnění výsledku
Detail28. 02. 2019 18:07Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 02. 2019 18:03Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 02. 2019 17:36Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 02. 2019 17:18Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace28. 02. 2019 18:20Mgr. Kamila Koucká DiS.
Detail28. 02. 2019 16:25Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail28. 02. 2019 16:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail11. 02. 2019 20:51Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace28. 02. 2019 10:19Mgr. Kamila Koucká DiS.

Evidence uveřejnění ve VVZ


17. 09. 2019 00:0020. 09. 2019 02:05F2019-032556Oznámení o výsledku zadávacího řízení
28. 02. 2019 00:0004. 03. 2019 00:00F2019-007084Oprava
07. 02. 2019 00:0011. 02. 2019 00:00F2019-004903Oprava
04. 02. 2019 00:0007. 02. 2019 00:00F2019-004477Oprava
10. 01. 2019 17:2814. 01. 2019 02:05F2019-001100Oznámení o zahájení zadávacího řízení