Výkon činnosti TDI při realizaci veřejné zakázky Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem
Základní informace
Název zadávacího postupu
Výkon činnosti TDI při realizaci veřejné zakázky Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem
Zadavatel
Zlínský krajSystémové číslo NEN
N006/18/V00022206
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00022206
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 10. 2018 15:43
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
25. 10. 2018 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr. Ing.
Jméno
Simona
Příjmení
Hořáková
simona.horakova@kr-zlinsky.cz
Telefon 1
+420 577043890
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je výkon činnosti TDI při realizaci veřejné zakázky Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem. Zakázka je realizovaná v rámci projektu „Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem“ spolufinancovaného z Integrovaného regionálního operačního programu. Předmětem projektu je zabezpečení informačních a komunikačních systémů (IS a KS), které spravují jednotlivé příspěvkové organizace (PO), a to dle § 5 odst. 3) zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti (ZKB). Projekt je realizován v souladu se „Smlouvou o dodávce a implementaci řešení pro zvýšení kybernetické bezpečnosti informačních a komunikačních systémů vybraných příspěvkových organizací Zlínského kraje a zajištění následné podpory“ (dále jen „Smlouva o dodávce“) ve znění Přílohy č. 6 Smlouvy o dílo. Předmět plnění, resp. technický dozor, bude proveden po částech: Část 1 - v rámci Fáze 1 realizace „Smlouvy o dodávce“ bude provedena kontrola: • Prováděcích projektů včetně návrhu řešení příslušných příspěvkových organizací, podle Formuláře požadavků kontroly Prováděcího projektu dle Přílohy č. 1a smlouvy o dílo • Prováděcího projektu pro centrálního řešení podle Formuláře požadavků kontroly Prováděcího projektu pro centrální řešení dle Přílohy č. 1b smlouvy o dílo • souhrnného prováděcího projektu včetně návrhu řešení. Část 2 – v rámci Fáze 2 realizace „Smlouvy o dodávce“ bude provedena kontrola: • dodávky, implementace a konfigurace HW a SW infrastruktury díla příslušných příspěvkových organizací podle Formuláře požadavků kontroly dodávky a implementace díla pro jednotlivé organizace dle Přílohy č.2a této smlouvy, • dodávky, implementace a konfigurace HW a SW infrastruktury centrálního řešení podle Formuláře požadavků kontroly dodávky a implementace díla centrálního řešení dle Přílohy č.2b smlouvy o dílo. Část 3 – v rámci Fáze 4 realizace „Smlouvy o dodávce“ bude provedena kontrola: • díla jako celku Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy - Návrhu smlouvy o dílo.
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Textové pole pro popis místa plnění
sídlo zadavatele a PO Zlínského kraje
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Technické služby | 71356000-8 | Technické služby | Technické služby | |
71356000-8 | 71356000-8 | Technické služby | ||
72000000-5 | 72000000-5 | Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 11. 2019 10:28 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
28. 11. 2019 10:28 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
01. 10. 2019 07:01 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 10. 2019 07:01 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 01. 2019 09:59 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
27. 11. 2018 14:06 | Uveřejnění účastníků | |||
27. 11. 2018 14:06 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 10. 2018 15:43 | Uveřejnění zadávacích podmínek |