Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně – zpracování studie

Základní informace


Název zadávacího postupu

Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně – zpracování studie

Systémové číslo NEN

N006/19/V00034276

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2019-042887

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00034276

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum zrušení ZP

19. 12. 2019 00:00

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 12. 2019 08:50

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 01. 2020 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Chovancová

Titul za jménem

DiS.

E-mail

martina.chovancova@kr-zlinsky.cz

Telefon 1

+420 577043874

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je komplexní zpracování studie „Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně“, která bude zahrnovat zejména: a) stavební řešení areálu s tím, že základem modernizace bude odstranění nevyhovujících budov a náhrada novou výstavbou (rekonstrukce stávajících objektů bude řešena v případě, že bude prokazatelně efektivní, tedy že stávající objekt je dobře využitelný pro plánovaný provoz a jeho rekonstrukce bude investičně méně náročná než demolice a nová výstavba); b) podrobný popis stavebních prací, jak z hlediska jejich etapizace, tak z hlediska jejich vlivu na provoz nemocnice s podmínkou zachování kontinuity zdravotní produkce při minimalizaci rozsahu možných omezení; c) kompletní vyhodnocení území stávajícího areálu KNTB vč. inženýrských sítí, dopravního napojení, parkování a zajištění dalšího rozvoje; d) návrh medicínského modelu vycházejícího z navrženého stavebního řešení areálu, a jeho projednání s určenými zdravotnickými odbornostmi; e) majetkoprávní řešení včetně souvisejících právně-ekonomických dopadů včetně doporučení vhodného modelu investorství; f) stanovení nákladů na modernizaci areálu KNTB, zpracování investičního modelu postupné modernizace areálu KNTB s návrhem financování akce s ohledem na nutné investice v rámci zachování funkčnosti KNTB po dobu realizace akce. Bližší podmínky pro realizace plnění předmětu zakázky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Obchodní podmínky (návrh smlouvy o dílo). Veřejná zakázka není ve smyslu § 35 zákona rozdělena na části. Předmět plnění veřejné zakázky tvoří komplexní funkční celek, jehož rozdělení není možné v souvislosti se vzájemným propojením jednotlivých činností, které se navzájem formují a v průběhu plnění ovlivňují. Tyto činnosti přitom zadavatel není schopen sám prostřednictvím svého odborného aparátu zajistit a zcela koordinovat ve vší souvislosti. Každá z uvedených součástí předmětu zakázky na sebe v určitém okamžiku navazuje. Změna provedená v rámci dílčí činnosti může (a pravděpodobně bude) vyvolat řetězec dalších změn, které mohou vyvolat nutnost úpravy v uvažovaném způsobu provedení díla či části i již provedených plnění. Veškeré činnosti je tedy nutné koordinovat odpovědným generálním dodavatelem v rámci celku. Podstatou je zachovat odpovědnost vybraného dodavatele za komplexní výsledek. Rozdělení předmětu zakázky do vícero samostatných plnění, potažmo pro vícero de facto autonomních dodavatelů by s velkou pravděpodobností mohlo zmařit účel, pro který je veřejná zakázka zadávána, s nejistým výsledkem při jeho dosažení a následnou pochybností o účelnosti vynaložení finančních prostředků z veřejného rozpočtu. Riziko vzájemných vazeb při rozdělení předmětu do samostatných částí je vysoké. Lze předpokládat, že pozdější výstupy mohou ovlivňovat výstupy předchozí, čímž by mohl být vyvolán stav neustálé potřeby změn zadání pro jednotlivé dodavatele, což je stav výrazně neefektivní, časově náročný a neekonomický. Flexibilně koordinovat postupy separátních dodavatelů ze strany zadavatele by nebylo prakticky možné, přičemž vztahy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp. mezi dodavateli navzájem by z hlediska odpovědnosti byly značně oslabeny. Jednotlivé výstupy zpracované vybraným dodavatelem, které bude předávat v rámci plnění předmětu zakázky a které budou v logické návaznosti, budou představovat vstupní podklady pro další fázi rozhodování zadavatele o zásadních investicích do krajského zdravotnictví. Z pohledu zadavatele a jeho odpovědnosti za následná rozhodnutí, založená i na výsledku předaného díla, které je předmětem této zakázky, je proto nezbytné přenést komplexní odpovědnost za návrh a realizaci řešení, které je předmětem této zakázky, na jednoho dodavatele. Zadavatel při přípravě zadávací dokumentace provedl předběžnou tržní konzultaci (podrobnosti viz dále), přičemž jedním z projednávaných témat byla i otázka schopnosti či způsobilosti potencionálních dodavatelů zajistit realizaci plnění předmětu zakázky v celém definovaném rozsahu. Žádný z dodavatelů, který se zúčastnil této předběžné tržní konzultace, přitom v poskytnutém dotazníku svou schopnost či způsobilost ke zpracování takového rozsahu nevyloučil.

Kód z číselníku NIPEZ

71241000-9

Název z číselníku NIPEZ

Studie proveditelnosti, poradenství, analýza

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

71241000-9

Název z číselníku CPV

Studie proveditelnosti, poradenství, analýza

Textové pole pro popis místa plnění

sídlo zadavatele (Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín)

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStudie proveditelnosti, poradenství, analýza71241000-9Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
DetailFinanční služby79220000-2Finanční služby
DetailPrávní poradenství79111000-5Právní poradenství
DetailPříprava návrhů a projektů, odhad nákladů71242000-6Příprava návrhů a projektů, odhad nákladů

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidenční číslo v TED

2019/S 236-578986

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail08. 01. 2020 10:25Uveřejnění písemné zprávy
Detail19. 12. 2019 14:32Uveřejnění o zrušení
Detail19. 12. 2019 13:54Došlo k uveřejnění dokumentu ROZHODNUTÍ zadavatele o zrušení zadávacího řízení vystup AK.pdf.
Detail17. 12. 2019 15:39Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail17. 12. 2019 15:02Došlo k uveřejnění dokumentu Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.
Detail12. 12. 2019 13:49Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail06. 12. 2019 09:37Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 12. 2019 08:51Uveřejnění zadávacích podmínek19. 12. 2019 14:11Mgr. Petra Tichá
Detail05. 12. 2019 08:50Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


02. 12. 2019 00:0005. 12. 2019 00:00F2019-042887Oznámení o zahájení zadávacího řízení