Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu
Zadavatel
Správa Pražského hraduSystémové číslo NEN
N006/24/V00015513
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-023960
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00015513
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
11 500 000,00
Měna
koruna česká
Datum zrušení ZP
12. 08. 2024 12:00
Datum uveřejnění ZP na profil
27. 05. 2024 08:54
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
08. 07. 2024 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Tomáš
Příjmení
Vávra
tomas.vavra@hrad.cz
Telefon 1
+420 224373423
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávání osobních ochranných pracovních prostředků pro zaměstnance Správy Pražského hradu na základě aktuálních potřeb zadavatele po dobu trvání smluvního vztahu. Potřebnost zajištění osobních ochranných pracovních prostředků ze strany zadavatele vyplývá zejména z povinností daných ustanovením § 104 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 390/2021 Sb., o bližších podmínkách poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků, a případně dalších souvisejících právních předpisů. Zadavatel je povinen poskytovat svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky (dále také jen „OOPP“), aby byla zajištěna jejich ochrana před riziky, nebylo ohroženo jejich zdraví a nebylo jim jakkoliv bráněno při výkonu jejich práce. Pro splnění účelu této veřejné zakázky zadavatel vybral zejména OOPP, které jsou uvedeny v příloze č. 4 – Ceník jednotlivých položek s technickou specifikací a v příloze č. 5 – Technická specifikace zadávací dokumentace. V rámci tohoto zadávacího řízení bude uzavřena rámcová dohoda na období 48 měsíců ve smyslu ustanovení § 131 a násl. ZZVZ s jedním vybraným dodavatelem, jehož nabídka splní veškeré požadavky stanovené zákonem a zadavatelem v zadávací dokumentaci a umístí se na prvním místě v pořadí na základě provedeného hodnocení. Zadavatel předpokládá uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na období ode dne účinnosti podepsané rámcové dohody na dobu 48 měsíců, popř. do vyčerpání stanoveného finančního limitu, podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Celková předpokládaná hodnota této veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 11.500.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů pět set tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota rámcové dohody za celý předmět plnění veřejné zakázky činí 11.000.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku ze smlouvy (resp. z rámcové dohody) činí 500.000,- Kč (slovy: pět set tisíc korun českých) bez DPH. Bližší informace k podmínkám vyhrazené změny závazku jsou uvedeny v textu zadávací dokumentace. Zadavatel taktéž upozorňuje na tomto místě všechny dodavatele, že pro podání nabídky je nutné předložit i vzorky OOPP dle podmínek uvedených v textu zadávací dokumentace. Lhůta pro předložení vzorků je shodná s lhůtou pro podání nabídek, nicméně vše vyjma vzorků (tzn. všechny potřebné dokumenty) musí být předloženy v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Na dokumenty či nabídky podané ve fyzické podobě nebude brán zřetel a nebudou zařazeny do hodnocení.
Kód z číselníku NIPEZ
18100000-0
Název z číselníku NIPEZ
Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
18100000-0
Název z číselníku CPV
Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
Název předmětu
Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Doplňky k pracovním oděvům | 18140000-2 | Doplňky k pracovním oděvům | ||
Obuv s částmi z pryže nebo z plastů | 18812000-4 | Obuv s částmi z pryže nebo z plastů | ||
Obuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou | 18831000-3 | Obuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou | ||
Ochranná obuv | 18830000-6 | Ochranná obuv | ||
Pracovní rukavice | 18141000-9 | Pracovní rukavice |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidenční číslo v TED
309317-2024
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 08. 2024 13:32 | Uveřejnění o zrušení | |||
18. 06. 2024 16:05 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
27. 05. 2024 08:54 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
24. 05. 2024 15:28 | 27. 05. 2024 02:01 | F2024-023960 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |