Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu

Systémové číslo NEN

N006/24/V00015513

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-023960

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00015513

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

11 500 000,00

Měna

koruna česká

Datum zrušení ZP

12. 08. 2024 12:00

Datum uveřejnění ZP na profil

27. 05. 2024 08:54

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

08. 07. 2024 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Tomáš

Příjmení

Vávra

E-mail

tomas.vavra@hrad.cz

Telefon 1

+420 224373423

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávání osobních ochranných pracovních prostředků pro zaměstnance Správy Pražského hradu na základě aktuálních potřeb zadavatele po dobu trvání smluvního vztahu. Potřebnost zajištění osobních ochranných pracovních prostředků ze strany zadavatele vyplývá zejména z povinností daných ustanovením § 104 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 390/2021 Sb., o bližších podmínkách poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků, a případně dalších souvisejících právních předpisů. Zadavatel je povinen poskytovat svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky (dále také jen „OOPP“), aby byla zajištěna jejich ochrana před riziky, nebylo ohroženo jejich zdraví a nebylo jim jakkoliv bráněno při výkonu jejich práce. Pro splnění účelu této veřejné zakázky zadavatel vybral zejména OOPP, které jsou uvedeny v příloze č. 4 – Ceník jednotlivých položek s technickou specifikací a v příloze č. 5 – Technická specifikace zadávací dokumentace. V rámci tohoto zadávacího řízení bude uzavřena rámcová dohoda na období 48 měsíců ve smyslu ustanovení § 131 a násl. ZZVZ s jedním vybraným dodavatelem, jehož nabídka splní veškeré požadavky stanovené zákonem a zadavatelem v zadávací dokumentaci a umístí se na prvním místě v pořadí na základě provedeného hodnocení. Zadavatel předpokládá uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na období ode dne účinnosti podepsané rámcové dohody na dobu 48 měsíců, popř. do vyčerpání stanoveného finančního limitu, podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Celková předpokládaná hodnota této veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 11.500.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů pět set tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota rámcové dohody za celý předmět plnění veřejné zakázky činí 11.000.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku ze smlouvy (resp. z rámcové dohody) činí 500.000,- Kč (slovy: pět set tisíc korun českých) bez DPH. Bližší informace k podmínkám vyhrazené změny závazku jsou uvedeny v textu zadávací dokumentace. Zadavatel taktéž upozorňuje na tomto místě všechny dodavatele, že pro podání nabídky je nutné předložit i vzorky OOPP dle podmínek uvedených v textu zadávací dokumentace. Lhůta pro předložení vzorků je shodná s lhůtou pro podání nabídek, nicméně vše vyjma vzorků (tzn. všechny potřebné dokumenty) musí být předloženy v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Na dokumenty či nabídky podané ve fyzické podobě nebude brán zřetel a nebudou zařazeny do hodnocení.

Kód z číselníku NIPEZ

18100000-0

Název z číselníku NIPEZ

Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

18100000-0

Název z číselníku CPV

Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky

Název předmětu

Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDoplňky k pracovním oděvům18140000-2Doplňky k pracovním oděvům
DetailObuv s částmi z pryže nebo z plastů18812000-4Obuv s částmi z pryže nebo z plastů
DetailObuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou18831000-3Obuv se zabudovanou ochrannou kovovou špičkou
DetailOchranná obuv18830000-6Ochranná obuv
DetailPracovní rukavice18141000-9Pracovní rukavice

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidenční číslo v TED

309317-2024

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 08. 2024 13:32Uveřejnění o zrušení
Detail18. 06. 2024 16:05Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail27. 05. 2024 08:54Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


24. 05. 2024 15:2827. 05. 2024 02:01F2024-023960Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka