Nákup poukázek na stravování

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup poukázek na stravování

Systémové číslo NEN

N006/20/V00030018

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00030018

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 11. 2020 06:52

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

26. 11. 2020 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Chovancová

Titul za jménem

DiS.

E-mail

martina.chovancova@kr-zlinsky.cz

Telefon 1

+420 577043874

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK a uvolněným členům Zastupitelstva Zlínského kraje. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 10.000 ks stravovacích poukázek, z toho 2.500 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks a 2.500 ks v nominální hodnotě 110 Kč/ks a 5.000 ks v nominální hodnotě 120 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.

Kód z číselníku NIPEZ

30199770-8

Název z číselníku NIPEZ

Stravenky

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

30199770-8

Název z číselníku CPV

Stravenky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStravenky30199770-8Stravenky
DetailStravenky30199770-8Stravenky

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj
CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 01. 2022 14:03Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail05. 01. 2022 12:55Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 01. 2022 12:54Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail08. 09. 2021 09:17Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail07. 01. 2021 12:08Uveřejnění účastníků
Detail07. 01. 2021 12:08Uveřejnění výsledku
Detail23. 11. 2020 16:23Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail13. 11. 2020 08:27Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail13. 11. 2020 08:26Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 11. 2020 06:52Uveřejnění zadávacích podmínek13. 11. 2020 08:19Ing. Ivana Zápecová