Pronájem tiskáren

Základní informace


Název zadávacího postupu

Pronájem tiskáren

Systémové číslo NEN

N006/23/V00014645

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00014645

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

výjimka

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

25. 05. 2023 12:28

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

08. 06. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing. Mgr.

Jméno

Michaela

Příjmení

Suchá

Titul za jménem

MBA

E-mail

sucha@surao.cz

Telefon 1

+420 221421581

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je pronájem 7 ks barevných A3 multifunkčních tiskáren a 3 ks černobílých A4 multifunkčních tiskáren včetně systému pro řízení tisků a zajištění servisu formou servisní smlouvy. Pronájem bude na 60 měsíců. Součástí plnění bude dodání licence na systém pro řízení tisků (scanů) s terminálem na A3 tiskárny v lokalitách Dlážděná 6 a Na Florenci 7-9 (celkem 6ks) a to včetně SW maintenance na celé období pronájmu. Více informací o předmětu veřejné zakázky je uvedeno v Návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 této výzvy a v Podrobném vymezení předmětu veřejné zakázky, který tvoří přílohu č. 5 této výzvy. Zadavatel upozorňuje, že součástí zakázky je i odvoz a ekologická likvidace starých tiskových zařízení zadavatele v počtu 4 kusů velkých multifunkčních tiskáren.

Kód z číselníku NIPEZ

30232110-8

Název z číselníku NIPEZ

Laserové tiskárny

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30232110-8

Název z číselníku CPV

Laserové tiskárny

Název předmětu

Laserové tiskárny

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail22. 01. 2025 10:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 03. 2024 08:39Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 03. 2024 08:38Uveřejnění účastníků
Detail11. 03. 2024 08:38Uveřejnění výsledku
Detail28. 06. 2023 11:36Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail06. 06. 2023 10:28Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail06. 06. 2023 10:28Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail29. 05. 2023 12:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail25. 05. 2023 12:28Uveřejnění zadávacích podmínek