Kancelářské potřeby a xerografický papír

Základní informace


Název zadávacího postupu

Kancelářské potřeby a xerografický papír

Systémové číslo NEN

N006/18/V00005638

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ano

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00005638

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

27. 04. 2018 11:23

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

21. 05. 2018 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Radim

Příjmení

Sedláček

Funkce/pracovní pozice

referent

E-mail

sedlacek.radim@brno.cz

Telefon 1

+420 542173420

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb a xerografického papíru pro Magistrát města Brna a dodávka kancelářských potřeb a xerografického papíru pro základní školy v městě Brně a Odbor školství mládeže a tělovýchovy Magistrátu města Brna v rámci projektu „Prevence školní neúspěšnosti na základních školách ve městě Brně“ CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_021/0003126 podpořeného z Operačního programu Výzkum, vývoj, vzdělávání, a to dle specifikací uvedených v zadávací dokumentaci.

Kód z číselníku NIPEZ

30190000-7

Název z číselníku NIPEZ

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Kód z číselníku CPV

30190000-7

Název z číselníku CPV

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 07. 2018 11:00Uveřejnění písemné zprávy
Detail02. 07. 2018 14:26Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail11. 06. 2018 07:08Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru dodavatele podle ustanovení § 50 zákona.
Detail16. 05. 2018 13:11Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 05. 2018 08:04Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 05. 2018 12:37Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail03. 05. 2018 11:16Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail27. 04. 2018 11:23Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


16. 07. 2018 00:0017. 07. 2018 00:00F2018-023630 Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu