Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna
Zadavatel
Statutární město BrnoSystémové číslo NEN
N006/17/V00005207
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2017-025425
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P17V00005207
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Jednací řízení bez uveřejnění
Specifikace zadávacího řízení
Jednací řízení bez uveřejnění
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 09. 2017 09:15
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Ladislav
Příjmení
Zajíc
Funkce/pracovní pozice
vedoucí Oddělení ekonomicko-právního OMI MMB
zajic.ladislav@brno.cz
Telefon 1
+420 542173511
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění komplexní technické podpory systému Oracle Database pro provoz aplikací, které vyžadují ke svému chodu tento databázový a aplikační nástroj v rámci IS SMB (Informační systém statutárního města Brna). V rámci poskytování komplexní technické podpory je dodavatel povinen zajistit trvalé a bezodkladné poskytování alespoň těchto služeb: Dodávka nových verzí software - aktuálních vylepšení na používané prvky software na novější nebo lepší verzi tak, aby byl systém v aktuálním stavu, nebo aby se zlepšily jeho vlastnosti. Přístup k dokumentaci nových verzí. Dodávka servisních verzí – aktualizací a oprav většího rozsahu s cílem dosáhnout vyšší bezpečnosti a stability celého systému pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému. Dodávka oprav chyb softwaru, opravných kódů (patches) - zajištění dodávky drobných oprav a aktualizací instalovaných produktů Oracle vynucených případnou chybou v průběhu provozu produktů Oracle. Nepřetržitý přístup k systému elektronické pomoci My Oracle Support: • zajištění trvalého provozu služby 7x24, • řešení technických problémů na základě hlášených požadavků • asistenční linka Hot-Line • přímý přístup k pracovníkům oddělení Support • prioritizace problémů podle dopadu na provoz zákazníka Technická podpora řešení požadavků v souvislosti s úpravami software nebo instalací nových modulů dotčených aplikací. Trvalý přístup do znalostní databáze Oracle.
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 01. 2018 11:50 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 11. 2017 09:04 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 11. 2017 09:43 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 09. 2017 09:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 09. 2017 09:17 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
15. 09. 2017 09:15 | Uveřejnění výsledku |