Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna

Systémové číslo NEN

N006/17/V00005207

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2017-025425

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00005207

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Jednací řízení bez uveřejnění

Specifikace zadávacího řízení

Jednací řízení bez uveřejnění

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 09. 2017 09:15

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Ladislav

Příjmení

Zajíc

Funkce/pracovní pozice

vedoucí Oddělení ekonomicko-právního OMI MMB

E-mail

zajic.ladislav@brno.cz

Telefon 1

+420 542173511

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění komplexní technické podpory systému Oracle Database pro provoz aplikací, které vyžadují ke svému chodu tento databázový a aplikační nástroj v rámci IS SMB (Informační systém statutárního města Brna). V rámci poskytování komplexní technické podpory je dodavatel povinen zajistit trvalé a bezodkladné poskytování alespoň těchto služeb:  Dodávka nových verzí software - aktuálních vylepšení na používané prvky software na novější nebo lepší verzi tak, aby byl systém v aktuálním stavu, nebo aby se zlepšily jeho vlastnosti. Přístup k dokumentaci nových verzí.  Dodávka servisních verzí – aktualizací a oprav většího rozsahu s cílem dosáhnout vyšší bezpečnosti a stability celého systému pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.  Dodávka oprav chyb softwaru, opravných kódů (patches) - zajištění dodávky drobných oprav a aktualizací instalovaných produktů Oracle vynucených případnou chybou v průběhu provozu produktů Oracle.  Nepřetržitý přístup k systému elektronické pomoci My Oracle Support: • zajištění trvalého provozu služby 7x24, • řešení technických problémů na základě hlášených požadavků • asistenční linka Hot-Line • přímý přístup k pracovníkům oddělení Support • prioritizace problémů podle dopadu na provoz zákazníka  Technická podpora řešení požadavků v souvislosti s úpravami software nebo instalací nových modulů dotčených aplikací.  Trvalý přístup do znalostní databáze Oracle.

Kód z číselníku NIPEZ

72261000-2

Název z číselníku NIPEZ

Podpora programového vybavení

Kód z číselníku CPV

72261000-2

Název z číselníku CPV

Podpora programového vybavení

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 01. 2018 11:50Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 11. 2017 09:04Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 11. 2017 09:43Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 09. 2017 09:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 09. 2017 09:17Uveřejnění písemné zprávy
Detail15. 09. 2017 09:15Uveřejnění výsledku