Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
13. 02. 2019 17:17
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
Věc: Žádost o vysvětlení Zadávací dokumentace k VZ „Elektronická Spisová služba“ Vážení, Níže Vám posíláme odpovědi k žádosti o vysvětlení Zadávací dokumentace k VZ „Elektronická Spisová služba“ ze dne 12. 2. 2019: Dotaz č. 1) V požadavku 5.2.11 (Tlustý klient) je mj. uvedeno: „- všechny soubory klienta jsou instalovány či kopírovány do správcem specifikovaných umístění, s členěním minimálně na soubory určené ke spuštění (uživatel může mít ke všem souborů oprávnění pouze RX, vše instalováno pod instalačním účtem), soubory s uživatelskou konfigurací (uživatel má možnost zápisu, obsahuje všechna klientská nastavení“ Dotaz: Může být tento požadavek splněn umístěním klienta ESS do sdílené Složky na serveru vaší organizace S tím, že - na jednotlivých stanicích bude vytvořen pouze zástupce na spustitelný soubor umístěný v této složce - běžný uživatel bude mít v této sdílené složce pouze právo čtení - aktualizace klienta v této složce bude provádět určený uživatel s právem zápisu do této složky? Odpověď zadavatele k dotazu č. 1) Zadavatel nevyužívá fyzické úložiště v sídle zadavatele, proto zadavatel požaduje umístění v cloudu dodavatele. Pro sdílení dokumentů využívá zadavatel produktů Office 365 (Sharepoint, OneDrive). V případě využití těchto úložišť zadavatele, musí dodavatel garantovat funkčnost nabízeného systému. Dotaz č. 2) V požadavku 5.6.6 je uvedeno: „Předání seznamu předaných (vytvořených) zdrojových kódů s odborným popisem a komentářem.“ Dotaz: Je tímto požadavkem myšleno předání Zdrojových kódů k serverové a klientské části ESS? Odpověď zadavatele k dotazu č. 2) U požadavku zadavatele 5.6.6 technické specifikace zadavatele se jedná o chybu v psaní zadavatele a zadavatel nepožaduje „Předání seznamu předaných (vytvořených) zdrojových kódů s odborným popisem a komentářem.“, tedy zadavatel vypouští tento požadavek z technické specifikace a tedy i ze zadávacích podmínek. Dotaz č. 3) V požadavku 7.1.3 (Evidence dokumentů Z elektronických adres) je uvedeno: „Evidence dokumentů Zaslaných na elektronické adresy podatelen provádí Zaměstnanec podatelny přímo v ESS, který je s e-mailovou schránkou propojený. Evidence není automatická z důvodu výskytu dokumentů, které se neevidují (nevyžádaná pošta apod.).“ Dotaz: ESS umožňuje ruční evidenci emailu doručeného do osobní schránky zaměstnance. Požadujete v požadavku popsané zpracování emailů doručených do více emailových schránek organizace nebo může být tento režim aplikován na jednu oficiální emailovou schránku organizace s tím, že emaily doručené do osobních schránek zaměstnanců jimi budou ad hoc zaevidovány do ESS ručně? Odpověď zadavatele k dotazu č. 3) V ESS stahuje pracovník podatelny zadavatele elektronická podání zaslaná mailem do elektronické podatelny, tj. na mail podatelna@unrr.cz. Dosavadní systém ESS byl propojen pouze s touto e-mailovou schránkou. Přes ni „přeposílali“ ze svých schránek zaměstnanci úřední maily určené k evidenci v ESS. Před stahováním zpráv z elektronické podatelny do ESS prováděl pracovník zadavatele „vyčištění“ elektronické podatelny od spamů apod. Režim propojení ESS pouze s jednou mailovou schránkou, tj. elektronickou podatelnou podatelna@unrr.cz, může zůstat zachován. Dotaz č. 4) V požadavku 7.1.9 (Tisk čárového kódu) je uvedeno: „ESS umožní tisk štítku s čárovým, případně i QR kódem, který slouží pro jeho identifikaci.“ Dotaz: Je požadovanou součástí dodávky i HW pro tisk štítků s čárovým kódem nebo tento požadavek směřuje pouze ke schopnosti ESS vytisknout čárový kód na tiskárně čárového kódu, kterou disponuje nebo bude disponovat zadavatel? Odpověď zadavatele k dotazu č. 4) Požadavek na ESS je tisknout čárový, příp. QR kód na tiskárně zadavatele, tedy požadavek na dodávku HW pro tisk není součástí této veřejné zakázky. Dotaz č. 5) V požadavku 7.2.5 (Upozornění při nemožnosti doručení) je uvedeno: „ESS upozorní na nemožnost doručení datové nebo mailové zprávy z důvodu deaktivace datové schránky či emailu adresáta, případně z jiného důvodu. V takovém případě ESS umožní uživateli provést vypravení jiným způsobem.“ Dotaz: Protože nám není znám způsob, jakým lze dopředu technicky ověřit deaktivovanou (případně neexistující) emailovou schránku adresáta, prosíme o vysvětlení tohoto požadavku. Odpověď zadavatele k dotazu č. 5) Zadavatel měl tímto požadavkem na mysli situaci, kdy v případě, že ESS odešle zprávu do e-mailové schránky a vrátí se chybová hláška o nedoručení, např. z důvodu, že e-mailová schránka neexistuje, tak ESS umožní neodeslanou zprávu odeslat jiným způsobem, tj. jiným distribučním kanálem, jako například klasickou poštou. Dotaz č. 6) V požadavku 7.2.5 (Oprávnění k datovým schránkám) je uvedeno: „ESS zajistí, že pro danou výpravnu budou vždy přístupné jen ty datové schránky, na které má přidělené oprávnění.“ Dotaz: Prosíme o vysvětlení termínu oprávnění k datové schránce přidělené dané výpravně. Odpověď zadavatele k dotazu č. 6) ESS má být propojena pouze s datovou schránkou zadavatele, tj. datové zprávy odeslané z ESS budou odeslané pouze z této datové schránky. Zatím má zadavatel jen jednu datovou schránku, avšak zadavatel požaduje mít zachovanou možnost v budoucnu zřídit další datovou schránku. |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
Žádost o vysvětlení Zadávací dokumentace k VZ ESS.pdf | Vysvětlení zadávací dokumentace | 13. 02. 2019 17:17 | Dokument není zavirovaný |