Detail

Základní informace


Úřední název

Ing. Jiří Zima

IČO

70463271

Obec

Sloup (okr. Blansko)

Část obce

Sloup

Číslo popisné

93

PSČ

61400

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

23. 01. 2025

Evidenční číslo smlouvy

C710050008

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro přímý prodej níže uvedené nemovité věci. Předmětem ocenění je pozemek:  pozemková parcela číslo 1695, výměra 45 m2, ostatní plocha, jiná plocha, rozsáhlé chráněné území zapsaný v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Katastrální pracoviště Bruntál, na listu vlastnictví 60000 pro katastrální území Malá Morávka, obec Malá Morávka. Popis oceňovaného majetku Pozemek se nachází v katastrálním území Malá Morávka, obec Malá Morávka. Pozemek je situován uvnitř pozemkové parcely č. 205 a tvoří součást zahrady k rodinnému domu č.p. 118 na parcele č. st. 248, LV 241. Nemovité věci vedené na LV 241 jsou ve vlastnictví paní Zdeňky Klimundové a jsou využívány k soukromým účelům bydlení a příležitostně k pronájmu. Na pozemku se nachází zpevněná plocha. Pozemek pozemková parcela 1695 v k.ú. Malá Morávka bude realizován formou přímého prodeje do vlastnictví paní Zdeňky Klimundové. Dle územního plánu je předmětný pozemek součástí zastavěného území, stabilizované plochy smíšené obytné – SO, kde hlavním způsobem využitím jsou stavby rodinných domů. Na předmětném majetku se nenachází inženýrské sítě. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, katastrální mapa, ortofotomapa, ilustrativní fotografie a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 22. 1. 2025 do 16:00 hod. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Vlasta Klimešová tel: 553 690 131 e-mail: vlasta.klimesova@uzsvm.gov.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.gov.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.gov.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostálova@uzsvm.gov.cz

Smluvní cena bez DPH

7 600,00

Smluvní cena s DPH

7 600,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

7 600,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

7 600,00

Měna

CZK

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne