Detail

Základní informace


Úřední název

Ing. Jiří Zima

IČO

70463271

Obec

Sloup (okr. Blansko)

Část obce

Sloup

Číslo popisné

93

PSČ

61400

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

04. 02. 2025

Evidenční číslo smlouvy

C712050012

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou tyto nemovité věci: Pozemky: • pozemková parcela č. 1545 o výměře 816 m2, ostatní plocha, jiná plocha, • pozemková parcela č. 1738/9 o výměře 236 m2, ostatní plocha, jiná plocha, zapsaný na listu vlastnictví č. 60000 pro kat. území Kobylá nad Vidnavkou, obec Kobylá nad Vidnavkou, v katastru nemovitostí vedeném Katastrálním úřadem pro Olomoucký kraj, Katastrálním pracovištěm Jeseník. včetně trvalých porostů. OCENIT V RÁMCI JEDNOHO ZNALECKÉHO POSUDKU KAŽDÝ POZEMEK ZVLÁŠŤ. Stručný popis majetku Pozemky jsou volně přístupné a neudržované. Na pozemcích se nachází vzrostlé náletové dřeviny a zbytky základů. Územní plán: Dle územního plánu obce jsou pozemky vedeny jako p. p. č. 1545 a p. p. č. 1738/9 – plochy přírodní. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ortofotomapa, ilustrativní fotografie, mapový portál – územní plán, sítě. Přílohou výzvy je krycí list nabídky. Znalecký posudek je zpracován za účelem prodeje majetku prostřednictvím výběrového řízení - EAS. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „krycí list“. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena do 7 pracovních dnů ode dne ukončení poptávkového řízení s termínem dodání znaleckého posudku 30 dnů. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 31. 1. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. V rámci podání nabídky požadujeme znalecký posudek v elektronické podobě ve formátu pdf. včetně příloh. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Ing. Eva Hrdinová Andrea Gaydiczová tel: 584 458 751 tel: 584 458 747 email:eva.hrdinova@uzsvm.gov.cz email:andrea.gaydiczova@uzsvm.gov.cz

Smluvní cena bez DPH

7 600,00

Smluvní cena s DPH

7 600,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

7 600,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

7 600,00

Měna

CZK

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne