NJ/03/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku k.ú. Nový Hrozenkov
Základní informace
Název zadávacího postupu
NJ/03/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku k.ú. Nový Hrozenkov
Systémové číslo NEN
N006/25/V00003215
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00003215
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 02. 2025 12:12
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Daniela
Příjmení
Celuchová
daniela.celuchova@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 556787104
Předmět
Popis předmětu
Výzva k podání nabídky v NEN ve smyslu Rámcové dohody na zpracování znaleckých posudků na oceňování nemovitého majetku č. 6/2024 pro Územní pracoviště Ostrava na vypracování znaleckého posudku za účelem určení ceny v místě a čase obvyklé ocenění pro účel prodeje Na základě uzavřené Rámcové dohody na zpracování znaleckých posudků na oceňování nemovitého majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Předmět ocenění: - pozemek p. p. č. 1808/2, výměra 1119 m2, trvalý travní porost, rozsáhlé chráněné území, zemědělský půdní fond, vč. součástí, kterými jsou trvalé porosty a zpevněné plochy, zapsaný na listu vlastnictví č. 60000 pro katastrální území Nový Hrozenkov, obec Nový Hrozenkov, v katastru nemovitostí vedeném Katastrálním úřadem pro Zlínský kraj, Katastrální pracoviště Vsetín. Popis majetku: Pozemek se nachází na území obce Nový Hrozenkov a leží v zastavěném území. Část pozemku je zastavěna stavbami (stodola, přístavba navazující na stodolu část garáže, část rodinného domu čp. 138), ve vlastnictví fyzické osoby. Tyto stavby nejsou zapsány v katastru nemovitostí. Nezastavěná část pozemku je velmi svažitá. Pozemek je zatravněn a nachází se na něm trvalé porosty (2 listnaté stromy). Způsob ochrany: Pozemek se zcela nachází v CHKO Beskydy. Inženýrské sítě: Pozemek je zatížen nadzemním vedením sítě NN v majetku společnosti ČEZ Distribuce, a.s. Jinými sítěmi není pozemek zatížen. Územní plán: Dle územního plánu je část pozemku zařazena v ploše SV - smíšené využití obytné venkovské a část v ploše AU – zemědělské. Nemovitý majetek bude realizován formou prodeje přímého prodeje vlastníkovi nezapsaných staveb na pozemku. Účel znaleckého posudku: stanovení ceny v čase a místě obvyklé pro prodej Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, letecký snímek a ilustrativní fotografie. Přílohou každé výzvy je krycí list nabídky. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Rámcové dohody. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Termín zpracování znaleckého posudku bude 10 kalendářních dnů od akceptace objednávky znaleckého posudku. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. Požadujeme dodání posudku ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu PDF (včetně příloh). TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 3 pracovních dnů od zveřejnění výzvy. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Andrea Bajerová tel: 556 787 113 email: andrea.bajerova@uzsvm.gov.cz Ing. Lucie Papáková tel: 556 787 121 email: lucie.papakova@uzsvm.gov.cz Přílohy: Specifikace požadavků na zpracování znaleckých posudků Nabídkový list
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00033845
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 02. 2025 12:12 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 02. 2025 12:12 | Uveřejnění výsledku |