SU/4/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Velké Losiny

Základní informace


Název zadávacího postupu

SU/4/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Velké Losiny

Systémové číslo NEN

N006/25/V00001901

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00001901

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 02. 2025 09:44

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

09. 02. 2025 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Dítě

E-mail

pavel.dite@uzsvm.cz

Telefon 1

+420 583481136

Předmět


Popis předmětu

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 388/2022 (dále jen Dohoda) Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Předmětem ocenění je pozemek: • p.č. 1254/1 o výměře 217 m2, ostatní plocha, ostatní komunikace - zapsaný v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 k.ú. Velké Losiny, obec Velké Losiny. Popis nemovité věci: Na části pozemku se nachází přístřešek autobusové zastávky, část pozemku slouží jako přístupová komunikace k nemovitým věcem ve vlastnictví fyzických osob. Pozemek je z části vyježděný a zpevněný štěrkovým povrchem a z větší části je pozemek zatravněn. Na pozemku je umístěn sloup VN, který zde byl umístěn před rokem 1994 v režimu zákona č. 79/1957 Sb., o výrobě, rozvodu a spotřebě elektřiny (elektrizační zákon), věcné břemeno není vedeno v KN. Dle stanoviska Městského úřadu Šumperk, odboru strategického rozvoje, územního plánování a investic se pozemek dle platného Územního plánu obce Velké Losiny nachází v zastavěném území na ploše 1416-SX, která má funkční využití Plochy smíšené obytné (SX). Znalecký posudek bude vypracován pro účely Elektronického aukčního systému. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ilustrativní fotografie. Přílohou každé výzvy je krycí list nabídky. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Dohody. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Dohody (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „krycí list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 9. 2. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 10. 2. 2025 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 6/2024 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.gov.cz Lenka Mašlejová tel: 583 481 127 email: Lenka.maslejova@uzsvm.gov.cz

Kód z číselníku NIPEZ

71319000-7

Název z číselníku NIPEZ

Služby soudních znalců

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

71319000-7

Název z číselníku CPV

Služby soudních znalců

Název předmětu

Služby soudních znalců

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P23V00033845

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail13. 02. 2025 14:52Uveřejnění účastníků
Detail13. 02. 2025 14:52Uveřejnění výsledku
Detail12. 02. 2025 09:44Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele