OV/2/2025/Z/Mi - Zpracování znaleckého posudku k.ú. Moravská Ostrava
Základní informace
Název zadávacího postupu
OV/2/2025/Z/Mi - Zpracování znaleckého posudku k.ú. Moravská Ostrava
Systémové číslo NEN
N006/25/V00001933
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00001933
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 02. 2025 11:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Tomáš
Příjmení
Mikula
Tomas.Mikula@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 597315416
Předmět
Popis předmětu
Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění je: pozemek p. č. 857/7 o výměře: 382 m2, druh pozemku: zastavěná plocha a nádvoří, způsob ochrany: chráněná ložisková území, zapsáno na listu vlastnictví číslo 60000, v katastrálním území Moravská Ostrava, obec Ostrava. Na pozemku stojí stavba: Moravská Ostrava, č.p. 3341, obč. vyb, LV 9776 (včetně součástí a příslušenství) Prohlídku předmětu ocenění je možné si sjednat u kontaktní osoby uvedené níže. Účelem znaleckého posudku je určení ceny majetku pro přímý prodej. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpisy z KN, snímek KM, fotografie a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku včetně příloh v elektronické podobě ve formátu pdf/a na přenosném médiu. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je 30 kalendářních dnů. Místem plnění je odbor HMS ÚP Ostrava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotných geodetických prací, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. doprava, správní poplatky aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 29.1.2025, 9:00h. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Vladěna Pláčková tel: 597 315 442 email: vladena.plackova@uzsvm.cz Ing. Bohdana Wojcíková tel: 597 315 451 email: bohdana.wojcikova@uzsvm.cz Oprávněné osoby objednatele: Ing. Petra Rašková tel: 597 315 405 email: petra.raskova@uzsvm.cz Ing. Evangelos Kasiaras tel: 597 315 411 email: evangelos.kasiaras@uzsvm.cz
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00033845
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 02. 2025 11:00 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 02. 2025 11:00 | Uveřejnění účastníků |