OP/5/2025/Z-Kateřinky u Opavy-Šva
Základní informace
Název zadávacího postupu
OP/5/2025/Z-Kateřinky u Opavy-Šva
Systémové číslo NEN
N006/25/V00002311
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00002311
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 02. 2025 10:50
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Gabriela
Příjmení
Valinová
gabriela.valinova@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 553690117
Předmět
Popis předmětu
Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro prodej formou elektronické aukce níže uvedené nemovité věci. Předmětem ocenění pro účely prodeje je: jednotka číslo 1278/2, byt, vymezený v budově Kateřinky, č.p. 1278, na parcele č. St. 1866 zastavěná plocha a nádvoří, zapsaný na listu vlastnictví č. 3422, včetně podílu a na společných částech domu podíl o velikosti id. 3864/98694 pozemku parcelní číslo St. 1866 zastavěná plocha a nádvoří. Na pozemku stojí stavba Kateřinky, č.p. 1278, bytový dům, zapsaný na listu vlastnictví č. 3418 v katastrálním území Kateřinky u Opavy, obec Opava včetně součástí a příslušenství (linka s vestavnými spotřebiči, sprchový kout, keramické umyvadlo, keramická toaletní mísa, radiátory) vše v k.ú. Opava-Předměstí, obec Opava, vedené u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Katastrální pracoviště Opava a zapsané na LV č. 3422 a č. 3418 V případě zjištění dalších součástí a příslušenství, které nejsou výše uvedené, nás kontaktujte. Prohlídku na místě samém je nutné domluvit, a to telefonicky s kontaktní osobou: Zuzana Švarcová, DiS., telefon: 553 690 114, e-mail: zuzana.svarcova@uzsvm.gov.cz Popis oceňovaného majetku Bytová jednotka je umístěna v bytovém domě, který se nachází v širším centru obce a charakter okolí odpovídá rezidenční zástavbě. Bytový dům má celkem 6 nadzemních podlaží a má 1 podzemní podlaží. Dům má tyto společné prostory: vstupní prostor, schodiště, chodba, sušárna, kolárna – kočárkárna, prádelna. Bytová jednotka je ve vlastnictví ÚZSVM. Je umístěna v 1. NP bytového domu a dispozičně se jedná o 1 + 1. Součástí bytové jednotky je chodba, WC, koupelna, komora, kuchyně a 1 pokoj, sklepní kóje. Podlahová plocha činí 38,64 m2. Objekt je napojen na rozvodnou síť elektrického proudu, je připojen na vodovodní řad, má připojení na veřejnou kanalizaci a je zde zaveden zemní plyn. Bytová jednotka je vybavena ústředním topením (dálkové) a radiátory. Ohřev vody je řešen dálkově. V bytové jednotce není zaveden zemní plyn. V budově Kateřiny č.p. 1278 jsou vymezeny jednotky dle zák. č. 72/1994 Sb., o vlastnictví bytů, v platném znění. Podle zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů, byl zpracován průkaz energetické náročnosti budovy Kateřinky č.p. 1278, ul. Šrámkova 1278/12 Opava, kdy budova byla zařazena do třídy energetické náročnosti: C. Výše uvedená budova se nenachází v aktivní zóně záplavového území V současné době je majetek užívaný. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ilustrativní fotografie, vyjádření k územnímu plánu, vyjádření k inženýrským sítím, záplavová území, surovinový informační systém a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 3. 2. 2025 do 16:00 hod. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Zuzana Švarcová, DiS. tel: 553 690 114 e-mail: zuzana.svarcova@uzsvm.gov.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.gov.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.gov.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostalova@uzsvm.gov.cz
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00033845
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 02. 2025 10:50 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 02. 2025 10:50 | Uveřejnění účastníků |