KS Praha – servis tiskáren Kyocera

Základní informace


Název zadávacího postupu

KS Praha – servis tiskáren Kyocera

Systémové číslo NEN

N006/23/V00012792

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00012792

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

09. 05. 2023 15:31

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

18. 05. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Vladimír

Příjmení

Tesař

E-mail

vtesar@ksoud.pha.justice.cz

Telefon 1

+420 257005442

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na poskytování servisních služeb a oprav k zabezpečení provozu multifunkčních zařízení Kyocera, včetně dodávek spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky kancelářského papíru). Rámcová smlouva bude uzavřena na 2 roky, nebo do vyčerpání celkové maximální částky 2.420.000,- Kč včetně DPH. Poskytováním Služeb se rozumí zejména: a) komplexní technická péče o všechna zařízení v rozsahu předepsaném výrobcem, v souladu s technickými normami a požadavky objednatele zahrnující pravidelnou preventivní kontrolu všech mechanických a elektrických součástí, čištění, mazání, odstranění případných technických závad, výměnu náhradních dílů a funkční přezkoušení zařízení; b) odstraňování nahlášených závad vzniklých při provozu zařízení; c) poskytování veškerých oprav pro všechny zprovozněné funkce zařízení. d) v případě poruchy Zařízení, u kterého je celkový počet vytištěných stránek vyšší, než uvádí výrobce v rámci specifikace životnosti stroje, zajištění pronájmu obdobného Zařízení stejné nebo lepší kategorie po dobu nezbytně nutnou (oprava Zařízení nebo pořízení nového Zařízení objednatelem). Zajišťováním dodávek spotřebních materiálů se rozumí především dodávky originálních spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky papíru), popř. jiných materiálů nezbytných jak pro provoz Zařízení, tak pro snížení opotřebení dílů. Cena za služby a spotřební materiál je cenou smluvní a bude stanovena formou paušálního poplatku za jeden vytištěný formát A4 u jednotlivých typů zařízení. Seznam zařízení je uveden v příloze č. 1 – Seznam a počty zařízení. Cena za pronájem náhradního Zařízení bude stanovena součtem dní pronájmu náhradního Zařízení v daném měsíci. Zadavatel nabídky ani jejich části dodavatelům nevrací. Zadavatel si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, kdykoliv zadávací řízení zrušit a to z jakéhokoliv důvodu, nebo i bez uvedení důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

50313200-4

Název z číselníku NIPEZ

Údržba kopírovacích strojů

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

50313200-4

Název z číselníku CPV

Údržba kopírovacích strojů

Název předmětu

Údržba kopírovacích strojů

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 03. 2024 09:55Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail25. 03. 2024 09:51Uveřejnění účastníků
Detail25. 03. 2024 09:51Uveřejnění výsledku
Detail22. 05. 2023 13:17Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail09. 05. 2023 15:31Uveřejnění zadávacích podmínek