OS Praha 1 - revitalizace JS _ sedací nábytek

Základní informace


Název zadávacího postupu

OS Praha 1 - revitalizace JS _ sedací nábytek

Systémové číslo NEN

N006/21/V00006617

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2023-027639

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00006617

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 220 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 03. 2021 16:10

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

14. 06. 2021 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Kateřina

Příjmení

Puldová

E-mail

kpuldova@osoud.pha1.justice.cz

Telefon 1

+420 221093286

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je dodávka volně stojícího nábytku, který je součástí investiční akce OS Praha 1 – revitalizace JS. Jedná se o křesla a polokřesla soudců a dalších účastníků soudního jednání, jež jsou typovými výrobky, a dále jde o atypické dřevěné lavice pro obžalované a veřejnost. Zadavatel požaduje, aby dřevěné lavice pro obžalované a pro veřejnost, které jsou součástí předmětu plnění veřejné zakázky, zahrnovaly nenápadný systém, který by umožňoval jejich vzájemné spojení (viz též výkres lavice D.1.1.43 v projektové dokumentaci v příloze č. 1 zadávací dokumentace). Předmět plnění veřejné zakázky je detailně vymezen v projektové dokumentaci „Revitalizace jednacích síní Obvodního soudu pro Prahu 1“ zpracované projektantem REINVEST spol. s r. o., se sídlem K Novému dvoru 897/66, 142 00 Praha 4, IČO: 65410840 (dále jen "projektová dokumentace"), včetně soupisu dodávek a prací, které jsou přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Projektová dokumentace je zpracována pro celou investiční akci OS Praha 1 – revitalizace JS, nicméně předmětem plnění této veřejné zakázky je pouze dodávka volně stojícího nábytku v rozsahu dle soupisu dodávek a prací, který je součástí přílohy č. 1 zadávací dokumentace. Doba plnění - zadavatel požaduje realizaci veřejné zakázky v těchto lhůtách: - zahájení realizace veřejné zakázky bez odkladu po nabytí účinnosti smlouvy, - ukončení plnění veřejné zakázky do 90 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy, přičemž v této lhůtě bude předmět plnění dodán na místo plnění a umístěn v budově OS Praha 1 dle pokynů objednatele. Místem plnění je sídlo zadavatele na adrese Obvodní soud pro Prahu 1, Ovocný trh 587/14, 112 94 Praha 1.

Kód z číselníku NIPEZ

39110000-6

Název z číselníku NIPEZ

Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39110000-6

Název z číselníku CPV

Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly

Název předmětu

Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailSedadla, židle a související výrobky a jejich díly39110000-6Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 03. 2024 18:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail31. 03. 2024 18:31Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail28. 06. 2023 13:53Uveřejnění písemné zprávy
Detail27. 06. 2023 16:46Uveřejnění účastníků
Detail27. 06. 2023 16:46Uveřejnění výsledku
Detail25. 05. 2023 14:19Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail31. 03. 2021 13:01Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail18. 03. 2021 16:10Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


27. 06. 2023 18:48F2023-027639Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu