OS Praha 1 - revitalizace JS _ sedací nábytek
Základní informace
Název zadávacího postupu
OS Praha 1 - revitalizace JS _ sedací nábytek
Zadavatel
Obvodní soud pro Prahu 1Systémové číslo NEN
N006/21/V00006617
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2023-027639
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00006617
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 220 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 03. 2021 16:10
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
14. 06. 2021 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Kateřina
Příjmení
Puldová
kpuldova@osoud.pha1.justice.cz
Telefon 1
+420 221093286
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je dodávka volně stojícího nábytku, který je součástí investiční akce OS Praha 1 – revitalizace JS. Jedná se o křesla a polokřesla soudců a dalších účastníků soudního jednání, jež jsou typovými výrobky, a dále jde o atypické dřevěné lavice pro obžalované a veřejnost. Zadavatel požaduje, aby dřevěné lavice pro obžalované a pro veřejnost, které jsou součástí předmětu plnění veřejné zakázky, zahrnovaly nenápadný systém, který by umožňoval jejich vzájemné spojení (viz též výkres lavice D.1.1.43 v projektové dokumentaci v příloze č. 1 zadávací dokumentace). Předmět plnění veřejné zakázky je detailně vymezen v projektové dokumentaci „Revitalizace jednacích síní Obvodního soudu pro Prahu 1“ zpracované projektantem REINVEST spol. s r. o., se sídlem K Novému dvoru 897/66, 142 00 Praha 4, IČO: 65410840 (dále jen "projektová dokumentace"), včetně soupisu dodávek a prací, které jsou přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Projektová dokumentace je zpracována pro celou investiční akci OS Praha 1 – revitalizace JS, nicméně předmětem plnění této veřejné zakázky je pouze dodávka volně stojícího nábytku v rozsahu dle soupisu dodávek a prací, který je součástí přílohy č. 1 zadávací dokumentace. Doba plnění - zadavatel požaduje realizaci veřejné zakázky v těchto lhůtách: - zahájení realizace veřejné zakázky bez odkladu po nabytí účinnosti smlouvy, - ukončení plnění veřejné zakázky do 90 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy, přičemž v této lhůtě bude předmět plnění dodán na místo plnění a umístěn v budově OS Praha 1 dle pokynů objednatele. Místem plnění je sídlo zadavatele na adrese Obvodní soud pro Prahu 1, Ovocný trh 587/14, 112 94 Praha 1.
Kód z číselníku NIPEZ
39110000-6
Název z číselníku NIPEZ
Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39110000-6
Název z číselníku CPV
Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
Název předmětu
Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly | 39110000-6 | Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 03. 2024 18:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
31. 03. 2024 18:31 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
28. 06. 2023 13:53 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
27. 06. 2023 16:46 | Uveřejnění účastníků | |||
27. 06. 2023 16:46 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 05. 2023 14:19 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
31. 03. 2021 13:01 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
18. 03. 2021 16:10 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
27. 06. 2023 18:48 | F2023-027639 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |