KS Brno – odstranění vlhkosti a jejích důsledků v budově Husova, zhotovení projektové dokumentace
Základní informace
Název zadávacího postupu
KS Brno – odstranění vlhkosti a jejích důsledků v budově Husova, zhotovení projektové dokumentace
Zadavatel
Krajský soud v BrněSystémové číslo NEN
N006/21/V00008856
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00008856
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
2 066 116,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
14. 04. 2021 09:59
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
06. 05. 2021 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Eva
Příjmení
Kadlecová
ekadlecova@ksoud.brn.justice.cz
Telefon 1
+420 546515581
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení projektové dokumentace a výkon dalších činností s tím souvisejících, řešící odstranění příčin vlhkosti včetně rekonstrukce prostor postižených vlhkostí objektu budovy Krajského soudu v Brně na adrese Husova 353/15, 602 00 Brno a výkon dalších činností v níže uvedeném rozsahu: a) Zhotovení projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení (dále také „DSP“) a kladné projednání dokumentace s příslušnými orgány a organizacemi, včetně zajištění a provedení veškerých potřebných průzkumů a případných zkoušek. b) Zhotovení projektové dokumentace pro provádění stavby (dále také „DPS“) v členění a rozsahu podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu - stavební zákon, vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb a vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, vypracování návrhu harmonogramu (dále také „HMG“) jednotlivých etap. c) Provádění autorského dozoru po dobu realizace investiční akce „KS Brno – odstranění vlhkosti a jejích důsledků v budově Husova“, včetně součinnosti v zadávacím řízení vedeném objednatelem na základě vyhotovené projektové dokumentace a posouzení úplnosti ocenění nabídek uchazečů na realizaci akce v zadávacím řízení vedeném objednatelem na základě projektové dokumentace. Zahájení výkonu autorského dozoru objednatel předpokládá v průběhu roku 2022.
Kód z číselníku NIPEZ
71322000-1
Název z číselníku NIPEZ
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Hlavní místo plnění
Jihomoravský kraj
Kód z číselníku CPV
71322000-1
Název z číselníku CPV
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací | 71322000-1 | Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací |
Místo plnění
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 03. 2024 10:51 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 01. 2023 13:18 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
13. 08. 2021 10:25 | Došlo k uveřejnění dokumentu Písemná_zpráva_zadavatele_§217_scan.PDF. | |||
05. 08. 2021 15:28 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 08. 2021 15:28 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 05. 2021 13:13 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
14. 04. 2021 09:59 | Uveřejnění zadávacích podmínek |