Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť
Systémové číslo NEN
N006/20/V00009376
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00009376
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 990 000,00
Měna
koruna česká
Datum zrušení ZP
05. 10. 2020 09:43
Datum uveřejnění ZP na profil
28. 04. 2020 15:24
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
19. 05. 2020 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Martina
Příjmení
Procházková
martina.prochazkova@nature.cz
Telefon 1
+420 283069169
Předmět
Popis předmětu
Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích objednávek zaslaných elektronicky (e-mailem) za podmínek stanovených rámcovou dohodou. Zadavatel si dle rámcové dohody dále vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli následující: • objednávky mohou být ze strany kupujícího vystaveny až 4x ročně, přičemž dodací lhůta bude činit 6 měsíců (více informací viz čl. 4.2 rámcové dohody); • vytvoření skladových zásob pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele (více informací viz čl. 4.3 rámcové dohody); • doručení vzorků velikostí obuvi za účelem provedení zkoušky (více informací viz čl. 6.1 rámcové dohody). Počet kusů jednotlivých položek zboží uvedený v příloze č. 2 rámcové dohody (Ceník zboží) je pouze orientační a nepředstavuje pro kupujícího povinnost odebrat uvedený počet kusů dané položky zboží ani nestanovuje povolený maximální odběr dané položky zboží. Skutečně odebraný počet položek zboží bude odpovídat aktuálním potřebám kupujícího. Pro více informací viz rámcová dohoda včetně příloh. Vzhledem k povaze veřejné zakázky se prohlídka místa plnění neuskuteční.
Kód z číselníku NIPEZ
18800000-7
Název z číselníku NIPEZ
Obuv
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
18800000-7
Název z číselníku CPV
Obuv
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění jsou jednotlivá odběrná místa uvedená v příloze č. 3 rámcové dohody.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Obuv | 18800000-7 | Obuv |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2021 13:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
28. 07. 2020 15:12 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
06. 05. 2020 12:29 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 05. 2020 12:18 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
06. 05. 2020 12:09 | Došlo k uveřejnění dokumentu Nové znění výzvy k podání nabídek včetně zadávací dokumentace.pdf. | |||
29. 04. 2020 13:44 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
29. 04. 2020 13:40 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
28. 04. 2020 15:24 | Uveřejnění zadávacích podmínek |