Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť

Systémové číslo NEN

N006/20/V00009376

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00009376

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 990 000,00

Měna

koruna česká

Datum zrušení ZP

05. 10. 2020 09:43

Datum uveřejnění ZP na profil

28. 04. 2020 15:24

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

19. 05. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Martina

Příjmení

Procházková

E-mail

martina.prochazkova@nature.cz

Telefon 1

+420 283069169

Předmět


Popis předmětu

Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích objednávek zaslaných elektronicky (e-mailem) za podmínek stanovených rámcovou dohodou. Zadavatel si dle rámcové dohody dále vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli následující: • objednávky mohou být ze strany kupujícího vystaveny až 4x ročně, přičemž dodací lhůta bude činit 6 měsíců (více informací viz čl. 4.2 rámcové dohody); • vytvoření skladových zásob pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele (více informací viz čl. 4.3 rámcové dohody); • doručení vzorků velikostí obuvi za účelem provedení zkoušky (více informací viz čl. 6.1 rámcové dohody). Počet kusů jednotlivých položek zboží uvedený v příloze č. 2 rámcové dohody (Ceník zboží) je pouze orientační a nepředstavuje pro kupujícího povinnost odebrat uvedený počet kusů dané položky zboží ani nestanovuje povolený maximální odběr dané položky zboží. Skutečně odebraný počet položek zboží bude odpovídat aktuálním potřebám kupujícího. Pro více informací viz rámcová dohoda včetně příloh. Vzhledem k povaze veřejné zakázky se prohlídka místa plnění neuskuteční.

Kód z číselníku NIPEZ

18800000-7

Název z číselníku NIPEZ

Obuv

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

18800000-7

Název z číselníku CPV

Obuv

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění jsou jednotlivá odběrná místa uvedená v příloze č. 3 rámcové dohody.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailObuv18800000-7Obuv

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 01. 2021 13:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail28. 07. 2020 15:12Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail06. 05. 2020 12:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail06. 05. 2020 12:18Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail06. 05. 2020 12:09Došlo k uveřejnění dokumentu Nové znění výzvy k podání nabídek včetně zadávací dokumentace.pdf.
Detail29. 04. 2020 13:44Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 04. 2020 13:40Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail28. 04. 2020 15:24Uveřejnění zadávacích podmínek