Dohled a správa produktů HCL

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dohled a správa produktů HCL

Systémové číslo NEN

N006/24/V00032909

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00032909

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 652 892,56

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 10. 2024 17:45

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

25. 10. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Veronika

Příjmení

Nevyjelová

E-mail

veronika.nevyjelova@nature.cz

Telefon 1

+420 951421140

Telefon 2

+420 724825189

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime, HCL Notes Traveler a HCL Leap. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 35 HCL Domino serverů; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů; d) správa 800+ klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) dohled a správa HCL Leap serverů; f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (800+), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.). Bližší informace k plnění je uvedena v příloze č. 1 této výzvy (Návrh smlouvy o poskytování služeb).

Kód z číselníku NIPEZ

72253200-5

Název z číselníku NIPEZ

Systémová podpora

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

72253200-5

Název z číselníku CPV

Systémová podpora

Název předmětu

Systémová podpora

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 10. 2024 15:39Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail22. 10. 2024 17:39Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail16. 10. 2024 18:30Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 2_Výzvy_ Návrh smlouvy o zpracování osobních údajů.doc.
Detail16. 10. 2024 17:45Uveřejnění zadávacích podmínek