Dohled a správa produktů HCL
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dohled a správa produktů HCL
Systémové číslo NEN
N006/24/V00032909
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00032909
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 652 892,56
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 10. 2024 17:45
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
25. 10. 2024 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Veronika
Příjmení
Nevyjelová
veronika.nevyjelova@nature.cz
Telefon 1
+420 951421140
Telefon 2
+420 724825189
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime, HCL Notes Traveler a HCL Leap. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 35 HCL Domino serverů; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů; d) správa 800+ klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) dohled a správa HCL Leap serverů; f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (800+), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.). Bližší informace k plnění je uvedena v příloze č. 1 této výzvy (Návrh smlouvy o poskytování služeb).
Kód z číselníku NIPEZ
72253200-5
Název z číselníku NIPEZ
Systémová podpora
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
72253200-5
Název z číselníku CPV
Systémová podpora
Název předmětu
Systémová podpora
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 10. 2024 15:39 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
22. 10. 2024 17:39 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
16. 10. 2024 18:30 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 2_Výzvy_ Návrh smlouvy o zpracování osobních údajů.doc. | |||
16. 10. 2024 17:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |