Dynamický nákupní systém na zajištění inzertního prostoru

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dynamický nákupní systém na zajištění inzertního prostoru

Systémové číslo NEN

N006/24/V00013323

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ano

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-022649

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00013323

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zavedení DNS

Specifikace zadávacího řízení

užší řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

500 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 05. 2024 09:26

Specifikace podání


Lhůty pro jednotlivé části mohou být rozdílné. Zobrazena je první nejbližší lhůta pro podání.

Lhůta pro podání žádostí o účast

17. 06. 2024 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Ondřej

Příjmení

Steinbauer

E-mail

steinbauer@advientender.cz

Telefon 1

+420 731130295

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je nákup prostoru pro inzerci České centrály cestovního ruchu – CzechTourism v Česku a zahraničí, tj. zejména v sousedních zemích, dalších zemích Evropské Unie, USA, Ruské federaci, Číně, Japonsku a Jižní Koreji, Latinské Ameriky přičemž se jedná o demonstrativní výčet. Předmětem plnění při nákupu inzertního prostoru je na základě dílčí specifikace zadavatele naplánovat, rezervovat a nakoupit pro zadavatele inzertní prostor, nebo zajistit nasazení reklamy v médiích masové komunikace (např. televizní a rozhlasové vysílání, venkovní a vnitřní reklama – OOH, online, rádio, tisk). Může jít o integrované reklamní kampaně. Součástí realizace předmětu veřejné zakázky mohou být další související plnění, jako např. vytváření strategie inzerce a plánů nákupu, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertní kampaně a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoring průběhu kampaně, správa a průběžná optimalizace kampaně, jazyková lokalizace klíčových slov, apod.. Součástí realizace mohou být dále případné grafické úpravy zadaného inzerátu, adaptace vizuálů do vhodných rozměrů a DTP práce v rozsahu potřebném pro kampaň, případně zajištění lokalizace textů pro zahraniční trhy a jiná obdobná související plnění. Součástí předmětu plnění může být také hodnocení dopadů a plnění cílů inzertní kampaně s tím, že přílohou hodnocení budou například kopie realizovaných výstupů, či nosiče s kopiemi inzertních výstupů. Pro každý realizovaný inzertní výstup v televizi, rádiu nebo např. v tisku zdokumentuje dodavatel zásah v cílové skupině v obvyklých měrných jednotkách, např. TRP (kumulovaná sledovanost v cílové skupině).

Kód z číselníku NIPEZ

79340000-9

Název z číselníku NIPEZ

Reklamní a marketingové služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79340000-9

Název z číselníku CPV

Reklamní a marketingové služby

Název předmětu

Reklamní a marketingové služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ano

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail30. 07. 2024 13:32Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail30. 07. 2024 08:39Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 07. 2024 09:17Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 06. 2024 11:48Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail13. 06. 2024 11:47Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail07. 06. 2024 15:45Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail31. 05. 2024 17:02Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 05. 2024 09:26Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


17. 05. 2024 00:0020. 05. 2024 00:00F2024-022649Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka