Dynamický nákupní systém na zajištění inzertního prostoru
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dynamický nákupní systém na zajištění inzertního prostoru
Systémové číslo NEN
N006/24/V00013323
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ano
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-022649
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00013323
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zavedení DNS
Specifikace zadávacího řízení
užší řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
500 000 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 05. 2024 09:26
Specifikace podání
Lhůty pro jednotlivé části mohou být rozdílné. Zobrazena je první nejbližší lhůta pro podání.
Lhůta pro podání žádostí o účast
17. 06. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Ondřej
Příjmení
Steinbauer
steinbauer@advientender.cz
Telefon 1
+420 731130295
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je nákup prostoru pro inzerci České centrály cestovního ruchu – CzechTourism v Česku a zahraničí, tj. zejména v sousedních zemích, dalších zemích Evropské Unie, USA, Ruské federaci, Číně, Japonsku a Jižní Koreji, Latinské Ameriky přičemž se jedná o demonstrativní výčet. Předmětem plnění při nákupu inzertního prostoru je na základě dílčí specifikace zadavatele naplánovat, rezervovat a nakoupit pro zadavatele inzertní prostor, nebo zajistit nasazení reklamy v médiích masové komunikace (např. televizní a rozhlasové vysílání, venkovní a vnitřní reklama – OOH, online, rádio, tisk). Může jít o integrované reklamní kampaně. Součástí realizace předmětu veřejné zakázky mohou být další související plnění, jako např. vytváření strategie inzerce a plánů nákupu, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertní kampaně a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoring průběhu kampaně, správa a průběžná optimalizace kampaně, jazyková lokalizace klíčových slov, apod.. Součástí realizace mohou být dále případné grafické úpravy zadaného inzerátu, adaptace vizuálů do vhodných rozměrů a DTP práce v rozsahu potřebném pro kampaň, případně zajištění lokalizace textů pro zahraniční trhy a jiná obdobná související plnění. Součástí předmětu plnění může být také hodnocení dopadů a plnění cílů inzertní kampaně s tím, že přílohou hodnocení budou například kopie realizovaných výstupů, či nosiče s kopiemi inzertních výstupů. Pro každý realizovaný inzertní výstup v televizi, rádiu nebo např. v tisku zdokumentuje dodavatel zásah v cílové skupině v obvyklých měrných jednotkách, např. TRP (kumulovaná sledovanost v cílové skupině).
Kód z číselníku NIPEZ
79340000-9
Název z číselníku NIPEZ
Reklamní a marketingové služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79340000-9
Název z číselníku CPV
Reklamní a marketingové služby
Název předmětu
Reklamní a marketingové služby
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ano
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 07. 2024 13:32 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
30. 07. 2024 08:39 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 07. 2024 09:17 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
13. 06. 2024 11:48 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
13. 06. 2024 11:47 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
07. 06. 2024 15:45 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
31. 05. 2024 17:02 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 05. 2024 09:26 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
17. 05. 2024 00:00 | 20. 05. 2024 00:00 | F2024-022649 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |